  • 1. Data: 2009-08-05 19:32:05
    Temat: jQuery + css/html - scroll i ...
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam. Mam 2 pytania.

    Jak zrobić aby po naciśnięciu strzałki następny/poprzedni w divie
    zmieniała się jego zawartość dynamicznie ? Jak to zapisać w html/css i
    wykonać w jquery w prosty sposób ?

    2 sprawa. Jest sobie 5 elementów. Czy idzie zrobić tylko przez css tak
    aby po kliknięciu np. czwartego zapalił się on i 3 elementy za nim
    (chodzi mi o gwiazdki w głosowaniu, nie wiem za bardzo jak to zrobić.)
    Czy może jest jakiś łatwy sposób w jquery ?

    Niestety sam nie znam się na składni js/jquery.

  • 2. Data: 2009-08-06 00:10:01
    Temat: Re: jQuery + css/html - scroll i ...
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    http://maan-premium.pl/admin.php

> [...]
    > (chodzi mi o gwiazdki w głosowaniu, nie wiem za bardzo jak to zrobić.)
    > Czy może jest jakiś łatwy sposób w jquery ?

    również jest taki plugin, nie chce mi się szukać

    > Niestety sam nie znam się na składni js/jquery.

    A szkoda, bo żeby poznać jquery wystarczy godzinka/dwie i dobry tutorial

  • 3. Data: 2009-08-06 00:52:50
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > http://maan-premium.pl/admin.php

    miało byc oczywiście: jQuery Pagination Plugin :)

  • 4. Data: 2009-08-06 09:21:36
    Od: hazet <h...@n...pl>

    gardziej pisze:

    > http://maan-premium.pl/admin.php

    ale tutaj nic niema :D

    > również jest taki plugin, nie chce mi się szukać
    >
    > A szkoda, bo żeby poznać jquery wystarczy godzinka/dwie i dobry tutorial

    no nie wiem, narazie dużo czasu poświęcam php, a czy jquery bez
    znajomości js można się dobrze nauczyć to nie wiem

    A te pluginy to kwestia podpięcia skryptu i dostosowanie
    klas/identyfikatorów ?

  • 5. Data: 2009-08-08 14:13:38
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 11:21:36 +0200, hazet napisał(a):

    > [...]
    > no nie wiem, narazie dużo czasu poświęcam php, a czy jquery bez
    > znajomości js można się dobrze nauczyć to nie wiem

    Tak, jquery służy do tego żeby każdy dureń który nie potrafi nauczyć się
    dość prostego języka jakim jest JS pisał Zajebiste Scrypty Java[1].

    ethanak
    PS. Jakby ktoś pytał, o PHP mam dokładnie identyczne zdanie.
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!