    From: ethanak <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: jQuery + css/html - scroll i ...
    Date: Sat, 8 Aug 2009 14:13:38 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 11:21:36 +0200, hazet napisał(a):

    > [...]
    > no nie wiem, narazie dużo czasu poświęcam php, a czy jquery bez
    > znajomości js można się dobrze nauczyć to nie wiem

    Tak, jquery służy do tego żeby każdy dureń który nie potrafi nauczyć się
    dość prostego języka jakim jest JS pisał Zajebiste Scrypty Java[1].

    ethanak
    PS. Jakby ktoś pytał, o PHP mam dokładnie identyczne zdanie.
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!