  • 1. Data: 2009-07-07 10:32:20
    Temat: internet z telefonu w komputerze - problem
    Od: news <e...@e...com>

    Witam,

    Problem jest w udostępnianiu neta z komórki (gprs) do komputera.
    Gdy wkładam katre SIM do starszego telefonu (spv c600) i podłączam, to
    działa OK (spv robi za modem przez USB).
    Gdy próbuję mieć neta z Samsunga i780 to owszem działa, ale o wiele
    wolniej. W Samsungu udostępniam net poprzez włączenie Connection Sharing.
    Spv ma Windows Mobile 5, a Samsung 6; wszystko na Orange.
    Czy ktoś wie w czym może leżeć problem? Dlaczego w Samsungu jest wolniej?

    Z góry dzięki za wskazówki,
    MS

  • 2. Data: 2009-07-07 11:07:14
    Temat: Re: internet z telefonu w komputerze - problem
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Spv ma Windows Mobile 5, a Samsung 6; wszystko na Orange.
    > Czy ktoś wie w czym może leżeć problem? Dlaczego w Samsungu jest wolniej?

    może jeden obsługuje HSDPA a drugi tylko GPRS/EDGE?

  • 3. Data: 2009-07-07 11:13:32
    Temat: Odp: internet z telefonu w komputerze - problem
    Od: "XDF" <s...@o...pl>

    Podłączaj przez Bluetooth. Najlepsza metoda.

    Użytkownik news <e...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:8...@4...net...

  • 4. Data: 2009-07-07 20:02:56
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    news pisze:
> [...]
    > Spv ma Windows Mobile 5, a Samsung 6; wszystko na Orange.
    > Czy ktoś wie w czym może leżeć problem? Dlaczego w Samsungu jest wolniej?

    Stawiam na błąd w konfiguracj telefonu ,albo podłączenie do innego
    nadajnika. czy SPV obsługuje g3?
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-07-07 21:06:41
    Od: news <e...@e...com>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 22:02:56 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Stawiam na błąd w konfiguracj telefonu ,albo podłączenie do innego
    > nadajnika. czy SPV obsługuje g3?

    Hmm, "g3"? Moze podam link do spec.:
    http://www.mgsm.pl/katalog/spv/c600e/
    http://www.mgsm.pl/katalog/samsung/sghi780/

    Ten "szybki" net w c600 to AFAIR 250kbps. Ten "wolny" w i780 to nie wiem
    ile ma formalnie (ale w telefonie pali sie ikonka Edge).

    Przy czym zeby bylo ciekawiej, gdy w i780 wlacze sobie net i surfuje, to
    dziala normalnie, tzn. szybko - tak jak c600. Ale jak wlacze udostepnianie
    polaczenia to w kompie korzystajacym z tego udostepniania dziala bardzo
    wolno.

    Pozdrawiam
    MS

  • 6. Data: 2009-07-07 21:09:08
    Od: news <e...@e...com>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 13:13:32 +0200, XDF napisał(a):

    > Podłączaj przez Bluetooth. Najlepsza metoda.

    A miales cos takiego i Bluetooth pomogl? Dlaczego USB nie mialoby dzialac?
    Wolalbym uniknac BT, bo po pierwsze jest uprdliwy, a po drugie nie mam go w
    laptopie wbudowanego.

    Pozdrawiam
    MS