    From: news <e...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: internet z telefonu w komputerze - problem
    Date: Tue, 7 Jul 2009 23:06:41 +0200

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 22:02:56 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Stawiam na błąd w konfiguracj telefonu ,albo podłączenie do innego
    > nadajnika. czy SPV obsługuje g3?

    Hmm, "g3"? Moze podam link do spec.:
    http://www.mgsm.pl/katalog/spv/c600e/
    http://www.mgsm.pl/katalog/samsung/sghi780/

    Ten "szybki" net w c600 to AFAIR 250kbps. Ten "wolny" w i780 to nie wiem
    ile ma formalnie (ale w telefonie pali sie ikonka Edge).

    Przy czym zeby bylo ciekawiej, gdy w i780 wlacze sobie net i surfuje, to
    dziala normalnie, tzn. szybko - tak jak c600. Ale jak wlacze udostepnianie
    polaczenia to w kompie korzystajacym z tego udostepniania dziala bardzo
    wolno.

    Pozdrawiam
    MS