  • 1. Data: 2009-07-07 05:12:13
    Temat: HTC Diamond - parzy .... i zawiesza sie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    HTC's flagship device has received large numbers of complaints of
    overheating and suffering from a poor battery life, which has caused the
    manufacturer to investigate new software updates.

    Users of the handset, which was billed as an 'iPhone killer' when it was
    launched in May, have complained that the touch-screen device is
    unresponsive, runs out of battery quickly and overheats when it is used.

    I po co bylo tyle szczekac z radosci ?

  • 2. Data: 2009-07-07 05:39:37
    Temat: Re: HTC Diamond - parzy .... i zawiesza sie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Jul 2009 07:12:13 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >launched in May, have complained that the touch-screen device is
    >unresponsive, runs out of battery quickly and overheats when it is used.

    To na pewno 2 na milion, tylko 2 u konkurencji Apple nazywa "large
    number" :-P

    J.

  • 3. Data: 2009-07-07 05:52:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > To na pewno 2 na milion, tylko 2 u konkurencji Apple nazywa "large
    > number" :-P

    Sugerujesz ze cytat pochodzi ze strony Apple ?

    Niestety http://www.mobiletoday.co.uk/

  • 4. Data: 2009-07-07 05:53:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Ba na XDA to chyba swiatynia WMowcow maly watki o nazwie ....
    HTC Overheating Defect (bynajmniej nie dotycza G1)

  • 5. Data: 2009-07-07 05:56:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Ba na XDA to chyba swiatynia WMowcow maly watki o nazwie ....
    > HTC Overheating Defect (bynajmniej nie dotycza G1)

    i kolejny HTC z WM wadliwy
    HTC replacing 'overheating' T-Mobile Wing batteries

    A to szmelc

  • 6. Data: 2009-07-07 05:57:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Ba na XDA to chyba swiatynia WMowcow maly watki o nazwie ....
    > HTC Overheating Defect (bynajmniej nie dotycza G1)

    I placzer userów badziewia
    Ok so I had my phone on the charger and when I woke up I grabbed it to
    see the time and my phone was super hot and apparently had turned off so
    when I tried to turn it back on it tried to come on but then the screen
    just went black so I took the battery out for a minute or so and put it
    back in and it still wont turn on so now I have it sitting out with the
    back off and the battery out. Is my phone just completely messed up or
    will letting it cool off fix it? What do I do to fix the problem?

  • 7. Data: 2009-07-07 06:19:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Jul 2009 07:52:33 +0200, Jan Strybyszewski wrote:

    >Sugerujesz ze cytat pochodzi ze strony Apple ?
    >Niestety http://www.mobiletoday.co.uk/

    Sugerujesz ze cytat pochodzi ze strony Appla ? Niestety:
    http://support.apple.com/kb/HT2101

    Ty bys nie zauwazyl ironii gdyby podeszla i w d* cie kopnela :-)

    Tak swoja droga to google na "iphone overheating" ma 1 mln linkow,
    a na HTC tylko 100 tys, ciekawe te ilosci ..

    J.

  • 8. Data: 2009-07-07 07:10:12
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > I po co bylo tyle szczekac z radosci ?

    Tymczasem iPhone się przegrzewa, a Apple zwala całą winę na... Pogodę. :P

    http://technowinki.onet.pl/1,460,2003452,1,wiadomosc
    .html

    Zresztą... Z jednym mogę się zgodzić - ta cała współczesna produkcja HTC
    na Qualcomach to czasem śmieszna jest. Żeby HTC Wizard z 195 MHz TI OMAP
    wygrywał w Benchmarku TCPMP z Diamondem II wyposażonym w procek Qualcoma
    o taktowaniu powyżej 500 MHz!? A przecież jeszcze nie tak dawno to OMAPy
    były synonimem słabej wydajności.
    HTC mogłoby w końcu zrobić coś jak należy i wrócić do Intel XScale. :)

  • 9. Data: 2009-07-07 07:29:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 09:10:12 +0200, Atlantis napisał(a):

    > HTC mogłoby w końcu zrobić coś jak należy i wrócić do Intel XScale. :)

    Ale to póki co jest jak nalezy, pisałem o tym. xscale to procesor, qualcomm
    daje cały kompletny chipset, do któego należy dołożyć pamięć, ekran i
    oprogramowanie i jest gotowy PDA.
    Zawiera procesor, procesor graficzny, interfejsy WLAN, bluetooth, GPS oraz
    moduł radiowy GSM/3G. W dodatku ten ostatni jeden z najlepszych na rynku.
    Całość ma dosyć mały pobór prądu w dodatku.

    Zauważ, że Samsung również w przypadku WM jedzie wyłącznie na Qualcommie, a
    jak SonyParkinson zamawiał Xperię, to też wybrał ten chipset.

    Najnowszy Snapdragon w Toshibie to też Qualcomm

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-07-07 07:42:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

    > Tymczasem iPhone się przegrzewa, a Apple zwala całą winę na... Pogodę. :P
    >
    > http://technowinki.onet.pl/1,460,2003452,1,wiadomosc
    .html

    Przecie ma racje bylo napisane 35 stopni ... bylo ..

> [...]
    > były synonimem słabej wydajności.
    > HTC mogłoby w końcu zrobić coś jak należy i wrócić do Intel XScale. :)

    No pez watpienia Marvelle jednak sa lepsze ale znow ... bateria....
    Pozatym kiedys PDA byly duze i chlodzenie mialy a dzis Diamond powazne
    problemy z przegrzewaniem zmieniony soft ... moze stad wydajnosc slaba.