  • 11. Data: 2013-07-29 16:16:19
    Temat: Re: informatyka sledcza?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    news:kt52hg$aj5$1@news.task.gda.pl...
    > Jakoś nie do końca jestem przekonany.
    > Sprzęt kupiony tylko w jednym celu - nigdy przedtem ani potem nie używany.
    > Żadnych statystyk czy korelacji nie uzyskasz.

    uzyskasz jezeli akcji nie zaplanuje specjalista i nie wykona specjalista
    a i wtedy bedzie to akcja tylko tak dobra jak jego wiedza

    to sa setki rzeczy ktore moga pojsc nie tak

    kupujesz sprzet oczywiscie za gotowke
    jezeli ja wyplacisz dzien wczesniej zostaje slad, owszem nie do uzycia
    sam w sobie ale w przypadku kiedy laptopa uzyles zeby uszkodzic reaktor
    w elektrownii atomowej to i takie rzeczy da sie sprawdzic jezeli sledczy
    zechce, to tylko jedna kwerenda w bazie danych bankow
    (zanim ktos zaoponuje przypomniam ze skarbowka wlasnie zazyczyla sobie
    pelnego dostepu do kont przedsiebiorcow, wiec to czego nie widac jest juz
    znacznie dalej)

    jedziesz go kupic gdzies dalej? nie wiem jak dlugo ile i jakie dane z
    logowania do btsow sa przechowywane przez operatorow ale jak uczy przyklad
    prism jest to zawsze wiecej niz nam sie wydaje

    skad bedziesz wiedzial jaki jest okres retencji danych w cctv sklepu?
    dla 2 kamer pal i rejestratora z dobra kompresja i dyskiem 3tb to
    moze byc grubo ponad rok

    etc. etc.

  • 12. Data: 2013-07-29 22:44:28
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-07-29 16:16, m4rkiz pisze:

> [...]
    > logowania do btsow sa przechowywane przez operatorow ale jak uczy przyklad
    > prism jest to zawsze wiecej niz nam sie wydaje

    Podstawa to nie posiadanie przy sobie żadnego sprzętu 'logującego' na
    czele z komórką. Jedyne co można mieć to jednorazówka włączana tylko na
    czas akcji.