  • 41. Data: 2011-05-16 13:08:06
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On May 16, 1:22 pm, "Przemek O." <p...@o...eu> wrote:
    > W dniu 2011-05-16 12:20, b...@n...pl pisze:
    >
    > Co innego jeśli uczyniłby z tego główne źródło dochodu. To wtedy tak,
    > grafik staje się programistą, a programista grafikiem. Bez względu na
    > język programowania. Bo co za różnica czy zajmuje się lingo, C++ czy
    > programowaniem arkuszy excella (od strony logiki)? Chyba że zaraz
    > wyskoczy ktoś i stwierdzi że _prawdziwy_ _programista_ to tylko w C pisze.

    No, ale jeśli pytamy o Prawdziwych Programistów, to odpowiedź jest
    taka, że już ich nie ma.

  • 42. Data: 2011-05-16 13:11:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 16.05.2011 14:22, Przemek O. wrote:

> [...]
    > programowaniem arkuszy excella (od strony logiki)? Chyba że zaraz
    > wyskoczy ktoś i stwierdzi że _prawdziwy_ _programista_ to tylko w C pisze.

    Prawdziwi programiści piszą w asemblerze albo Fortranie.

    Ale jak traktować np admina? Który w ramach obowiązków musi często gęsto
    pisać jakieś programiki?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 43. Data: 2011-05-16 13:13:54
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 16.05.2011 12:50, Michal Kleczek wrote:

    > To chyba nie jest takie proste.
    > Na przyklad moja zona twierdzi, ze nie umie programowac i - rzeczywiscie -
    > nie umie. :)

    Chodzi o to, że na początku jest tak, o jak dużo umiem, o umiem jeszcze
    więcej. A w pewnym momencie dochodzi się do etapu nic nie umiem.

    http://img40.imageshack.us/img40/3430/2086644b800.pn

    Dotyczy fotografii, ale można to przełożyć na inne dziedziny.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 44. Data: 2011-05-16 13:45:12
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-05-16 15:11, b...@n...pl pisze:

    > Prawdziwi programiści piszą w asemblerze albo Fortranie.

    A prawdziwi kierowcy odpalają samochody z korby.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 45. Data: 2011-05-16 14:15:47
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 16 May 2011 06:57:56 +0100, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Pewnie dlatego, że nie podajecie w ogłoszeniu zarobków.

    Tutaj gdzie ejstem zarobki podaje sie tylko dla prac stanowych i
    federalnych.

    Nietety, poziom kretynizmu niektorych kandydatow (domagajacych sie
    $100K) rocznie powala z nog.

    A.L.

  • 46. Data: 2011-05-16 14:18:00
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-05-16 16:15, A.L. pisze:

    > Nietety, poziom kretynizmu niektorych kandydatow (domagajacych sie
    > $100K) rocznie powala z nog.

    To może mam szansę (podpowiedź: programistą nie jestem
    a w tegorocznych potyczkach ledwo łapię się na koszulkę)

    ;-)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 47. Data: 2011-05-16 14:57:49
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > No, ale jeśli pytamy o Prawdziwych Programistów, to odpowiedź jest
    > taka, że już ich nie ma.

    Co Ty opowiadasz? Tegoroczne wyniki "Potyczek Algorytmicznych" pokazały,
    że polscy programiści są naprawdę mocni...

  • 48. Data: 2011-05-16 15:24:57
    Od: " " <f...@g...pl>

    dlaczego ja uwazam ze reprezentujesre
    teraz poziom 4 (poczatkujacy Srednio
    Zaawansowany) a nie 3 (zaawansowany
    Poczatkujacy) wynika z tego ze pare
    tematow ktore poczatkujacy musza rozbijac
    mam opanowanych - z drugiej strony
    pole sredniego zaawansowania obejmowalo
    by raczej znajomosc wiekszosci praktycznyxh
    tematow a jestem dopiero na brzegu tego
    pola - zaawansowanie zas to pewnie byloby
    znalezienie sie w topie wymiataczy patrzacych
    z gory na sredniakow

  • 49. Data: 2011-05-16 15:31:33
    Od: " " <f...@g...pl>

> [...]
    > tematow a jestem dopiero na brzegu tego
    > pola - zaawansowanie zas to pewnie byloby
    > znalezienie sie w topie wymiataczy patrzacych

    sredniacy patrza z gory ma poczatkujacych
    a zaawansowani paterza z gory na sredniakow
    x trzy odmiany (pocz sr zaawa) w kazdej kategorii
    to daje 9 stopniowa skale

  • 50. Data: 2011-05-16 16:45:45
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 05/16/2011 03:11 PM, b...@n...pl wrote:

    > Prawdziwi programiści piszą w asemblerze albo Fortranie.

    Prawdziwy Programista potrafi pisać w COBOLu w każdym języku.

    JD