  • 21. Data: 2012-04-07 09:57:17
    Temat: Re: ile za oc?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 06 Apr 2012 07:46:23 +0200, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >do 40tki rocznikiem brakuje mi 3lat, prawko mam od 93 za 2,5 litra
    >zarejestrowane w DC zapłaciłem 650zł OC, za OC, AC Standard i premium
    >assistance poniżej 1,7kzł.

    Ponad 40 lat, prawko od 88, 2 litry, zarejestrowane w DC, na polisie
    OC jest 506 zł., pakiet (OC, AC, NNW + ubezpieczenie szyb) - 1104 zł.
    2,5 litra, też DC, OC 850 zł, pakiet (OC, AC + NNW) - 1570 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-04-07 09:58:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 06 Apr 2012 09:18:30 +0200, gregor <g...@s...pl> wrote:

    >Mi gościu wyklikał w Proamie ~370 z zieloną kartą za silnik 1.9Tdi
    >
    >dali "70%"

    Mi w Proamie, nawet ze zniżką 70%, wychodzi drożej niż np. w Avivie
    czy Alianz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-04-08 02:47:11
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    ojciec <e...@p...pl> napisał(a):

    > Jak ty sobie wyobrażasz jazdę bez OC? Zarabiasz 3000 zł i jeżdzisz Skodą
    > Fabią, masz 30 lat. Pewnego dnia twój samochód uszkadza doszczętnie
    > Veyrona lub Rolls Royca biznesmena z Wrocławia za 3 000 000 pln. Teraz
    > nie masz OC i jak zamierzasz oddać za tego Rolls-a? 3 000 000 / 3000 pln
    > daje 41 lat odkładania miesiąc miesiąc bez uwzględnienia odsetek i tego
    > co masz jeść przez ten czas. Powiedz mi?
    >
    > To taka najprostsza sytuacja tylko stal, w końcu Biznesmen sobie ją
    > odkupi tańsza lub droższą, o innych rzeczach nawet nie chce myśleć.

    Dokładnie tak samo sobie to wyobrażam jak byś spotkał tego biznesmena
    na schodach na lotnisku i jedząc frytki potknął się i na niego wpadł po
    czym byście spadli razem z tych schodów łamiąc sobie po 2 palce w prawej
    ręce.

    Co wtedy ? on traci 4mln w czasie i niewygodzie - i co dalej ?

    Ubezpieczasz się od tego ?

    a OC jako opcja niech sobie będzie, i tak ma limit teraz
    2mln EURO czy coś takiego

  • 24. Data: 2012-04-08 10:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 00:47:11 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
> [...]
    > ręce.
    > Co wtedy ? on traci 4mln w czasie i niewygodzie - i co dalej ?

    Niektorzy sie ubezpieczaja.
    Co by nie mowic to jednak latwiej samochodem dokonac ciezkich obrazen niz
    frytkami.

    > a OC jako opcja niech sobie będzie, i tak ma limit teraz
    > 2mln EURO czy coś takiego

    No to staraj sie o ugode w do tej kwoty.

    J.

  • 25. Data: 2012-04-08 10:50:08
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-08 02:47, Michał pisze:

> [...]
    > ręce.
    >
    > Co wtedy ? on traci 4mln w czasie i niewygodzie - i co dalej ?

    Masz trochę racji, różne dziwne rzeczy czasem się dzieją.
    Satelity/meteortyty też spadają na ziemie.Statystycznie jednak najwięcej
    dzieje się podczas poruszania samochodem, wtedy to też możesz zahaczyć
    więcej niż jednego biznesmena.