  • 11. Data: 2004-06-04 10:02:31
    Temat: Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik VoMi7 napisał:

    > taa masz opiekuna finansowego w TPSA ?

    Ja mam opiekuna w ŁODZI a siedziba firmy w Żarach (lubuskie).

    Ale ja po TP SA juz nie wiem co sie spodziewać.
    Mam taką reklamację od 28.01.2004 , do dzis w kosmosie.
    A 2 dni temu sie dowiedzialem, że reklamacja została anulowana na mój
    wniosek. :)

    Marcin Szczygielski

  • 12. Data: 2004-06-04 11:07:49
    Od: "emeriks" <m...@m...torun.pl>

    Uzytkownik "VoMi7" <v...@N...pl> napisal w wiadomosci
    > taa masz opiekuna finansowego w TPSA ?

    nie, jestem osoba prywatna :)

    ---
    *_nospam
    emeriks

  • 13. Data: 2004-06-04 14:31:38
    Od: smbear <s...@t...cos.wyciac.gazeta.pl>

    emeriks napisał(a):

    > u mnie (kuj-pom / torun) trwalo to mega szybko...rano telefon na BL,
    > (...)
    > calosc od zlozenia zamowienia po zalozenie telefonu i neo minelo 10! dni...

    To, musze przyznac, szczescie miales (albo ja pecha). Tez w Toruniu
    telefon mi zakladali od listopada (tak okolo srodka miesiaca) do
    dokladnie 1 kwietnia...

    Pozdrawiam
    Tomek Duda

    PS. Ciekawe, czy nowe logo poprawi automagicznie jakosc uslug? ;)

  • 14. Data: 2004-06-04 15:04:15
    Od: Beavis <b...@g...com>

    On Thu, 3 Jun 2004 14:29:30 +0000 (UTC), Jacek Popławski wrote:

    > Telefon jest mi potrzebny tylko do Neostrady. Ale nie można jej zamówić od
    > razu, najpierw trzeba mieć telefon. Jakie są wasze doświadczenia z czekaniem na
    > jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    Po co ci Neo - wlasnie przeczytalem, ze zanosi sie na wprowadzenie
    limitu takze dla wersji 640, wiec jak dla mnie bylby to moment na
    pozegnanie z Neostrada i przejscie do konkurencji. Lacze 640 z limitem -
    smiechu warte :).

    http://tinylink.com/?c97hyB6ZYf

    Beavis

  • 15. Data: 2004-06-04 15:40:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:

    > razu, najpierw trzeba mieć telefon. Jakie są wasze doświadczenia z czekaniem na
    > jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    Wieś - okolice podwarszawskie - czekanie na telefon jakieś 3 dni (od dnia
    złożenia zamówienia w Telepunkcie do przyjazdu monterów i podpięcia
    telefonu).
    Neostrada - działała bodajże w 4 dni po podpisaniu umowy w Telepunkcie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2004-06-04 16:30:45
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    > telefonu).
    > Neostrada - działała bodajże w 4 dni po podpisaniu umowy w Telepunkcie.

    pewnie w okolicach mieszka jakis kierownik z TPSA :P

    --
    VoMi7

  • 17. Data: 2004-06-04 17:26:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    VoMi7 <v...@n...pl> wrote:

    > pewnie w okolicach mieszka jakis kierownik z TPSA :P

    Wątpię. Po prostu tutaj większość ludzi już ma telefon (bo kiedyś po prostu
    szli przez wieś i dosłownie zakładali każdemu). Co zaś się tyczy Neostrady,
    to pewnie z kolei niewielu ma, więc problemów z wolnym portem itp. nie ma.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2004-06-04 19:04:18
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Fri, 04 Jun 2004 16:31:38 +0200, smbear wrote:
    > PS. Ciekawe, czy nowe logo poprawi automagicznie jakosc uslug? ;)

    No przecież, Czubówna tak ... słyszała od innej pani :>

    B.

  • 19. Data: 2004-06-04 19:17:17
    Od: User <t...@w...niezly.as>

    smbear wrote:

    > To, musze przyznac, szczescie miales (albo ja pecha). Tez w Toruniu
    > telefon mi zakladali od listopada (tak okolo srodka miesiaca) do
    > dokladnie 1 kwietnia...

    Poprostu nie napisal, ze ma kolege w Telepunkcie. Ot co.

  • 20. Data: 2004-06-04 20:14:16
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Beavis wrote:

> [...]
    > limitu takze dla wersji 640, wiec jak dla mnie bylby to moment na
    > pozegnanie z Neostrada i przejscie do konkurencji. Lacze 640 z

    no to wreszcie cos sensownego (o ile limit bedzie sluszny)

    przynajmniej skonczy sie dzielenie Neo po blokach ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec