  • 1. Data: 2010-02-17 20:17:14
    Temat: Olimpiada w TV
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Miały być takie super technologie,baaa! transmisje w 3d
    Tymaczsem najlepszy kanał sportowy EUROSPORT nadaje przezkazy
    z olimpiady w formacie 16:9 ...
    Rozumiem że szykuje się rewolucja i format obrazu będzie
    zbliżał się do naturalnego ... czyli elipsy. Wiec mój TV
    chyba nie będzie w stanie poprawnie ją wyświetlać :-/

    Czy mam kurwa kupić RUBINA?!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2010-02-17 20:21:21
    Temat: Re: Olimpiada w TV
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    pfuuu!

    winno być:

    Tymczasem najlepszy kanał sportowy EUROSPORT nadaje przezkazy
    z olimpiady w formacie 4:3 ...

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2010-02-17 20:52:39
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Tomy M. pisze:
    > pfuuu!
    >
    > winno być:
    >
    > Tymczasem najlepszy kanał sportowy EUROSPORT nadaje przezkazy
    > z olimpiady w formacie 4:3 ...

    Przełącz na EurosportHD, lub TVP HD. :)

  • 4. Data: 2010-02-17 22:39:46
    Od: "AwA" <a...@p...wprost.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Przełącz na EurosportHD, lub TVP HD. :)

    We Wrocławiu można obejrzeć Olimpiadę w Full HD z czeskiego Trutnova. Przed
    chwilą widziałem zdobycie medalu przez Justynę Kowalczyk.

  • 5. Data: 2010-02-18 01:39:09
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    > Przełącz na EurosportHD, lub TVP HD. :)

    No właśnie, wyjąłeś mi to spod palców....

  • 6. Data: 2010-02-18 10:49:29
    Od: "fluffy" <a...@p...onet.pl>

    > Przełącz na EurosportHD, lub TVP HD. :)

    Udostepnij TVP HD to nie jeden sobie wlaczy :)
    Na dzien dzisiejszy pozostaje ZDF HD i ARD HD.
    Przelaczajac z nich na olimpiade na zwykly Eurosport,
    TVP 1, TVP2 lub TVP Sport odechciewa sie ogladac
    tej cyfrowej jakosci.
    W czasie biegu biatlonistek kobiety nie poznasz.
    Malo juz brakuje do youtube!

    fluffy

  • 7. Data: 2010-02-18 11:01:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    fluffy pisze:

    > Udostepnij TVP HD to nie jeden sobie wlaczy :)

    ale to pretensje do usługodawcy chyba nie?

    to się zgadza, szczególnie tvp sport

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2010-02-18 20:29:26
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    > Na dzien dzisiejszy pozostaje ZDF HD i ARD HD.

    Mam monoblocka na astre i HB. Czy da sie na Cyfrze na nich Philipsie PVR
    zlpac te kanaly, a jak to gdzie?

    Pozdr.

  • 9. Data: 2010-02-18 21:44:02
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Przełącz na EurosportHD, lub TVP HD. :)

    To już w SD nie mozna nadawać z porżadnym bitrate i 16:9 ?!!
    Jakaś ustawa jest która tego zabrania?

    Ja im kupię EUROSPORT HD ... po cholerę?, aby oglądać
    za 3 miesiące znowu w 4:3 bo wprowadzą SUPER HIPER HD?!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 10. Data: 2010-02-19 14:51:27
    Od: "Jermat" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ja im kupię EUROSPORT HD ... po cholerę?, aby oglądać
    > za 3 miesiące znowu w 4:3 bo wprowadzą SUPER HIPER HD?!

    Tak zmieniają się młodzi gniewni w starych wkurwionych

    (to nie ja, tylko Janusz Kofta)

    A tak nawiasem mówiąc moja kablówka nadaje Olimpiadę w Eurosporcie HD. Obraz
    jest rzeczywiście bardzo dobry. Na razie Eurosport HD włączyli testowo za
    free.

    Pozdrawiam

    JM