  • 1. Data: 2009-09-21 10:35:48
    Temat: ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Witam!
    Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
    z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci
    i głos starszej pani. Jak dzwonię pod ten numer, to słyszę komunikat zajętości
    lub
    "połaczenie niemożliwe". Na razie przyporządkowałem jakiś nieagresywny
    dzwonek. Mam Nokię 6210 Navigator. Czy mam nagrywać jakiś własny "pusty"
    dzwonek, czy jest możliwość (nie widzę w menu) ignorowania tego numeru?

    A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 2. Data: 2009-09-21 10:46:43
    Temat: Re: ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał
    > Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
    > z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci

    Poszukaj aplikacji typu "black list".

    > A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

    Jest ale dotyczy połączeń z numerów z wyłączoną identyfikacją.
    Poza tym o tych zagadnieniach znajdziesz coś na pewno w archiwum grupy :/

    Maciek.