  • 1. Data: 2009-09-21 12:28:57
    Temat: Starter Play - resetowanie połączeń.
    Od: "Lech" <l...@g...com>

    Kupiłem starter Play za 9 PLN, po włożeniu do telefonu (stary model
    Samsung - monochromatyczny wyświetlacz) mniej więcej co minutę resetuje sie
    połączenie z siecią, wyszykuje sieć, przez chwilę jest zasięg, a po chwili
    od nowa: wyszukiwanie sieci - nic się nie da z tym zrobić. To samo dzieje
    się w innym telefonie Sony (równie starym). W nowocześniejszym aparacie Sony
    Ericsson wszystko jest OK, ale ja chcę używać tego SIMa w którymś z tych
    starszych aparatów (numer potrzebny mi jest prawie wyłącznie do odbierania
    telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

    tia

    Lech

  • 2. Data: 2009-09-21 12:32:28
    Temat: Re: Starter Play - resetowanie połączeń.
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    > telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

    wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

    jk

  • 3. Data: 2009-09-21 12:45:28
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości

    > wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

    A ja mam aparat (z 2008 r.) w którym nie ma możliwości wyboru sieci i Play
    działa (w sieci Play).
    W drugim (z 1998 r.) automatycznie przełącza się na Plus (chociaż sieć Play
    jest dostępna).
    A w trzecim (z 1998 r.) w ogóle nie działa. A w tym samym modelu co trzeci
    ale z innym softem Play hula aż miło.
    I co pan na to, panie baranq?

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-09-21 12:49:34
    Od: "Lech" <l...@g...com>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości

    > wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

    Ręczne ustawienie sieci nie wychodzi. "Operacja zkończona błędem". Zarówno w
    sieci PL 06 (to chyba Play), jak w Pl-Plus... :(

    L.

  • 5. Data: 2009-09-21 13:01:23
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    > Ręczne ustawienie sieci nie wychodzi. "Operacja zkończona błędem". Zarówno
    > w sieci PL 06 (to chyba Play), jak w Pl-Plus... :(

    potwierdza to przypouyszcenie moje że aparat uszkodzony jest

    jk

  • 6. Data: 2009-09-21 14:13:09
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

    Moze kart SIM jest wyprodukowana w nowej technologii USIM i stary telefon
    sobie z nią nie radzi. Jest to tylko luzne przypuszczenie, ale w miare łatwe
    do zweryfikowania.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    http://tom.fotomaster.waw.pl

  • 7. Data: 2009-09-21 19:21:24
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości
    > wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

    Potwierdzam. Ręczne wybranie Plusa rozwiązuje problem ciąglego logowania się
    i wylogowywania z sieci.