  • 31. Data: 2011-10-05 16:49:41
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1gegldnmp8b4.uz7bdbgzuzcc$.dlg@40tude.net...

    > Z autokorektą taką jak u Apple? To nie innowacja, to samobójcza odwaga.

    Siri może Ci przeczytać skomponowany SMS przed wysłaniem.
    Zerknij na wideo reklamy jakie dziś podrzuciłem na grupę, jak
    kobieta niewidoma, czytająca książkę brailem drukowaną
    odpowiada głosem na sms'a i telefon jej odczytuje jej odpowiedź
    dając do potwierdzenia.

    > Patrz wyżej, o szalonej odwadze.

    Poczekajmy na produkt w sklepach - zobaczymy co mówią użytkownicy.
    Trudno oceniać rewelacje tylko po reklamach produktu... Zapowiada
    się nieźle, a co będzie w praktyce - zobaczymy.

    > Dobrze, choć korzystam z tego rzadko.

    To, że korzystasz z tego rzadko to dowód, że nie działa to dobrze.
    Chyba naturalne jest że wybrałbyś sterowanie głosem niż pykanie
    w klawiaturkę ekraniku?

    > A co mnie to obchodzi ile jest firm? Jest Android i jest iOS. Dwa systemy.

    No i fascynujące jest że wciąż użądzeń jednej firmy jest na rynku więcej
    niż cała masa róznych klonów Androida robionych przez 20 różnych firm.

    > Nie z lepszą, tylko z wyższą. Jest tak samo bezużyteczna.

    Wyższa czułość to dla mnie lepsza matryca.
    A że dla Ciebie jest bezużyteczna bo Ty tolerujesz jedynie DSLR
    to już inna rozmowa.

    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Coś ci się ździebko pomyliło, poza telefonami i aparatami-kompaktami BSI
    > nie ma póki co zastosowania. W astronomii póki co używa się CCD.

    Tak mnie okłamali w wikipedii.

    > Nie, dziubdziuś, CMOS BSI 8 mpix. Taki jak u Apple.

    No to fajnie. Ale po co ten dziubdziuś? Trzymaj poziom...

  • 32. Data: 2011-10-05 16:52:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6i14p$nmo$2@inews.gazeta.pl...

    > sam sprawdz - rozni sie i to znacznie.
    > Jak sie przyzwyczaisz do jednego (htc) to dziwnie bedziesz sie czul z
    > samsungiem - i pewnie odwrotnie.
    > Roznice sa - i to czaem znaczne.

    Skoro różnice są takie rzekomo "znaczne" to czemu taką trudność
    sprawia Ci podanie tu krótkiej listy 3-4 funkcji którymi się ZNACZNIE
    różnią?

  • 33. Data: 2011-10-05 17:11:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:49:41 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Siri może Ci przeczytać skomponowany SMS przed wysłaniem.

    Dziękuję, ale szkoda czasu, potrafię czytać i zrobię to szybciej niż jakiś
    syntetyk.

    > Zerknij na wideo reklamy jakie dziś podrzuciłem na grupę, jak
    > kobieta niewidoma, czytająca książkę brailem drukowaną
    > odpowiada głosem na sms'a i telefon jej odczytuje jej odpowiedź
    > dając do potwierdzenia.

    Wierzysz reklamie? Pffff...

    > Poczekajmy na produkt w sklepach - zobaczymy co mówią użytkownicy.
    > Trudno oceniać rewelacje tylko po reklamach produktu... Zapowiada
    > się nieźle, a co będzie w praktyce - zobaczymy.

    No patrz, a chwilę temu chciałeś, żebym reklamie jednak uwierzył.

    > To, że korzystasz z tego rzadko to dowód, że nie działa to dobrze.

    Nie, to nie ma z tym nic wspólnego.

    > Chyba naturalne jest że wybrałbyś sterowanie głosem niż pykanie
    > w klawiaturkę ekraniku?

    Mowa była o sterowaniu telefonem, nie o pisaniu. Co do pisania, to jestem
    daleki od chwalenia się okolicznym ludkom co i gdzie wysyłam i dlatego nie
    używam często ani wprowadzania głosowego, ani sterowania.

    > No i fascynujące jest że wciąż użądzeń jednej firmy jest na rynku więcej
    > niż cała masa róznych klonów Androida robionych przez 20 różnych firm.

    Nie jest więcej.

    > Wyższa czułość to dla mnie lepsza matryca.

    Lepsza matryca ma dać lepszy obraz. Wyższa czułość pod kontrolą automatu
    zwykle znakomicie to utrudnia.

    > A że dla Ciebie jest bezużyteczna bo Ty tolerujesz jedynie DSLR
    > to już inna rozmowa.

    Nadinterpretujesz i to głupio.

    >>> http://www.isuppli.com/Home-and-Consumer-Electronics
    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Tak mnie okłamali w wikipedii.

    W którym miejscu? Tu: http://en.wikipedia.org/wiki/CMOS_sensor czy raczej
    tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Back-illuminated_sensor ?

    Jakoś w żadnym wpisie słowa o astronomii nie ma. Za to tu hest:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Charge-coupled_device

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 34. Data: 2011-10-05 17:20:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:23:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > A w którym TELEFONIE taki aparat już zamontowano?

    A coś pisałem o telefonie? A może wydawało mi się, że napisałem "aparat"?

    > Bo na razie mam wybór pomiędzy aparatem który ustawia
    > się w 1.5 sekundy lub aparatem który ustawia się w 3.5 sekundy.
    > Jak myślisz, który będzie przyjemniejszy w użytku?

    Jeden i drugi jest nieprzyjemny w użyciu.

    > Ale po co dodatkowy guzik?

    Do wygodnego robienia zdjęć.

    > Abyś je potem naciskał przez przypadek trzymając słuchawkę w ręce
    > bo jest tak oblepiona przyciskami ze wszystkich stron że nie da się jej
    > chwycić bez naciskania jakiegoś "superprzydatnego" raz na rok guzika?

    Miałem taki telefon przez dwa lata, jakoś nie miałem z tym problemów. Może
    userzy Apple nie są w stanie ogarnąć więcej niż jednego przycisku
    fizycznego?

    > Nie. Ale te algorytmy czynią że dwa aparaty z takiej samej jakości
    > matrycą i obiektywem różnią się diametralnie w łatwości użycia
    > i jakości produkowanych zdjęć w tych samych warunkach.

    Dobrze, że macherzy z DxO nie wiedzą o tym, pocięliby się żyletami.

    > Dlaczego bez myślenia? Jak robię zdjęcie kogoś w cieniu, to trzeba
    > pomyśleć aby np. dotknąć ekran w miejscu do którego chcesz dobrać
    > naświetlenie czy np. gdy interesujący Cię obiekt fotografowany
    > z bliska nie jest w centrum ekranu trzeba go dotknąć aby tam
    > chwycić fokus i wyostrzyć do miejsca z boku kadru - do tego trzeba
    > ciut pomyśleć bo automat za Ciebie tego nie wymyśli...

    Nawet Siri? To bubel jest w takim razie...

    > No ale jak ktoś tego nie włoży do telefonu to użytkownik już nic
    > zrobić nie będzie mógł, nawet gdy będzie wytężał mózg pół godziny...

    A co tutaj łaskawca wytężył?

    > No własnie.
    > Po co więc robić system który jest gorszy od aktualnego na rynku?

    Bo ludzie lubią mieć wybór.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 35. Data: 2011-10-05 18:14:13
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Pszemol napisał:

> [...]
    > ekspozycji, automatykę równowagi bieli i automatykę ostrości i robić
    > to dobrze, intuicyjnie i bez zbędnych ruchów od użytkownika...

    Bredzisz. gsmarena robi przyzwoite testy aparatów z komórek i iP4 wypada
    słabo.

    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone
    1=3621&idPhone2=3275&idPhone3=3252

    Nie bardzo rozumiem o co halo. Z wyjątkiem iP4 reszta iP hardware'owo
    goniła konkurencję a nie wyznaczała trendy (a i tak trafił się drobny
    problem z anteną...). Po prostu świat wrócił na stare tory.

    m.

  • 36. Data: 2011-10-05 18:19:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Skoro różnice są takie rzekomo "znaczne" to czemu taką trudność
    > sprawia Ci podanie tu krótkiej listy 3-4 funkcji którymi się ZNACZNIE
    > różnią?
    otóż różnice są następujące. możesz kupić urządzenie z Gingerbread (
    albo bardzo podobne) za 400zł a możesz za 2tyś. moze ono mieć duży
    ekran, mały ekran, dużo punktów mało punktów, diode, brak diody, 3mpix 8
    mpix, kalwiaturę, być bez klawiatury albo z klawiaturą pod ekranem. może
    być prostokątne a może być kwadratowe. JAk chcesz mieć wiecej funkcji to
    zapłacisz za droższy model. jak mniej - zaoszczedzisz pieniądze. Takie
    normalne zasady rynku, całkowicie nie zrozumiałe przez posiadaczy Iphona

    ToMasz

  • 37. Data: 2011-10-05 18:33:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > zapłacisz za droższy model. jak mniej - zaoszczedzisz pieniądze. Takie
    > normalne zasady rynku, całkowicie nie zrozumiałe przez posiadaczy Iphona

    No właśnie o to mi chodziło - różnice są wyłącznie sprzętowe...
    Tymczasem każdy telefon z Gingerbread będzie się zachowywał
    tak samo jak każdy inny telefon z Gingerbread innej firmy...
    Cała "innowacyjność" Samsunga względem Motoroli czy HTC
    sprowadza się do tego kto zrobi większy ekran czy jaśniejszą
    diodę do flasha kamerki? A software: stara, nudna bida wszędzie?

    Jakby zapomniano że telefon składa się z hardware I SOFTWARE.
    Apple wygrywa z konkurencją nie tylko pod względem hardware
    ale głównie pod względem algorytmów, software, czego nie ma
    jak umieścić na datasheet i to jest całkowicie niezrozumiałe
    dla posiadaczy innych telefonów którzy przyzwyczajeni są do
    tego że czy kupią złom od Motoroli czy złom od HTC to software
    będzie taki sam shit jaki był w innym telefonie jaki mieli...
    Dlatego Wy patrzycie w datasheety jak w Biblie i liczycie piksele
    jak by to byla ewangelia... :-)))

  • 38. Data: 2011-10-05 18:38:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A coś pisałem o telefonie? A może wydawało mi się, że napisałem "aparat"?

    Ale ja pisałem o telefonie. I grupa jest o telefonach.
    Nie pomyliło Ci się coś?

    Ty jesteś gorszy niż sztuczna inteligencja Siri bo nawet kontekstu nie
    łapiesz!

    > Jeden i drugi jest nieprzyjemny w użyciu.

    Jak ktoś nie używa aparatu w telefonie to po co dyskutuje o jego
    cechach?
    W ten sposób nie ma w ogóle dyskusji o tym który telefon lepszy.

    > Do wygodnego robienia zdjęć.

    Do ROBIENIA zdjęć używa się w iPhone guzika "+" do zgłaśniania.
    Ja pisałem o guziku/shortcut do WYWOŁYWANIA aparatu foto z menu...

    > Miałem taki telefon przez dwa lata, jakoś nie miałem z tym problemów.
    > Może userzy Apple nie są w stanie ogarnąć więcej niż jednego przycisku
    > fizycznego?

    Albo Ty jesteś przyzwyczajony do niekomfortowych urządzeń
    i nauczony do tego że to Ty się do aparatu naginasz?

    > Dobrze, że macherzy z DxO nie wiedzą o tym, pocięliby się żyletami.

    Znowu Ci się grupy pomyliły?

    > Nawet Siri? To bubel jest w takim razie...

    ??? O czym Ty mówisz?

    > A co tutaj łaskawca wytężył?

    > Bo ludzie lubią mieć wybór.

    Jak widać nie bardzo, bo dostają Androida jak u wszystkich i się cieszą
    jak głupi do sera :-)

  • 39. Data: 2011-10-05 18:39:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 05 Oct 2011 18:14:13 GMT, Mikolaj Machowski napisał(a):

> [...]
    > goniła konkurencję a nie wyznaczała trendy (a i tak trafił się drobny
    > problem z anteną...). Po prostu świat wrócił na stare tory.

    Nie ma żadnego problemu z anteną i dlatego 4S ma w starej obudowie zupełnie
    nową ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 40. Data: 2011-10-05 18:43:19
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Samsung nawet własnego systemu operacyjnego nie umiał napisać tylko
    > wziął to co mu w Google napisali...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bada_OS
    przepraszam Pszemol, ale właśnie napisałeś o sobie "jestem debilem"

    ilu znasz producentów komputerów PC? każdy z nich "nawet" nie potrafi
    systemu napisać?
    ToMasz