  • 11. Data: 2009-06-09 06:59:47
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > to nie jest prawda
    > http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-us/downloa
    ds/microsoft/about-voice-command.mspx
    > ten soft jest dostępny od wielu lat, jeszcze wm2003 było

    Soft ktorego trzeba nauczyc :) a i tak ... działal beznadziejnie skoro
    nawet MS go ukrył .. i nie dołaczal do systemu

  • 12. Data: 2009-06-09 07:18:18
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)

    więc znów Ameryka zamyka peleton

    P.

  • 13. Data: 2009-06-09 08:37:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > więc znów Ameryka zamyka peleton \

    Oczywiscie i pewniedlatego 40mln urzadzen z iPhoneOS mamy na dzis :)
    a sprzedaz jednego zacofanego iPhona jest wieksza niz wszystkie HTC
    razem wziete. Gratulujemy :)

  • 14. Data: 2009-06-09 08:46:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oczywiscie i pewniedlatego 40mln urzadzen z iPhoneOS mamy na dzis :)
    > a sprzedaz jednego zacofanego iPhona jest wieksza niz wszystkie HTC razem
    > wziete. Gratulujemy :)

    AM w koncu na tym wynalazku zadziala? Bo telefonoudawacz z niego przecietny.
    LOL

  • 15. Data: 2009-06-09 08:50:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > AM w koncu na tym wynalazku zadziala? Bo telefonoudawacz z niego przecietny.

    Jak zostanie wydana to zadziala, wiadomo to juz od pol roku.
    Zasadniczo szczekania noobow iphone ma w dupie i smieje sie z coraz to
    nowych iphone killerow ktore juz pierwszego dnia sa jedna wielka porazka
    jak Palm pre.

  • 16. Data: 2009-06-09 08:57:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Zasadniczo szczekania noobow iphone ma w dupie i smieje sie z coraz to
    > nowych iphone killerow ktore juz pierwszego dnia sa jedna wielka porazka

    No ale po co pierdolenie dodatkowe, nie ma więc posiadanie urządzenia dla
    samego posiadania jest dobre dla nawiedzonych aplomaniaków bo telefon z
    iphona też beznadziejny. Ja się smieje z ludzi któzy kupują coś tylko dla
    tego żeby się pochawalić, a jak pytam co uzytecznego to potrafi to pokazuje
    mi jakieś wirtualne kufle z piwem.

  • 17. Data: 2009-06-09 09:11:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > No ale po co pierdolenie dodatkowe, nie ma więc posiadanie urządzenia dla
    > samego posiadania jest dobre dla nawiedzonych aplomaniaków bo telefon z
    > iphona też beznadziejny.

    Dla funkcji telefonu to sie kupuje prosty telefon. iPhone jest
    URZADZENIEM Multimedialnym i Internetowym z funkcja telefonu.

    Zaden WM od HTC nie odtwarza poprawnie H.264, zaden nie ma tak dobrej
    przegladarki zdjec o odtwarzaczu mp3 przez listosc nie wspomne. Podobnie
    jak przegladarka WWW. Wiec Bax chcesz telefon kup sobie nokie 1610
    wystarczy.

    >Ja się smieje z ludzi któzy kupują coś tylko dla
    > tego żeby się pochawalić, a jak pytam co uzytecznego to potrafi to pokazuje
    > mi jakieś wirtualne kufle z piwem.

    Jak mu sie to podoba i go to bawi swietnie. Ja lubie sobie pograc w gry
    ktorych na WM nie ma i nigdy nie bedzie. Lubie przegladac strony i
    odbierac poczte na dodatek funkcja telefonu jest mi zbedna wiec mam
    ipoda Touch.

    Ale co tam 40mln iPhoneOS to "pomylka" hajterzy od gotowanie romow z XDA
    wiedza lepiej.

  • 18. Data: 2009-06-09 09:18:37
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > przegladarki zdjec o odtwarzaczu mp3 przez listosc nie wspomne. Podobnie
    > jak przegladarka WWW. Wiec Bax chcesz telefon kup sobie nokie 1610

    Jak ktoś jest aż tak durny, że nie potrafi wyszukać i zainstalować
    odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

  • 19. Data: 2009-06-09 09:28:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

    > Jak ktoś jest aż tak durny, że nie potrafi wyszukać i zainstalować
    > odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

    Oczywiscie .... zainstaluj "hacks" "tips" ticks" reinstall.
    Porazka. Dziwne ze pomijasz fakt kopiowania paskudnego AppStore przez MS
    w swoim WM wlasnie w celu wyszukania "nadajacego sie do uzytku softu pod
    wm bo ten w systemie to dno z mulem"

    Pomijasz tez fakt ze iPhone ma mnostwo poza OSowego softu latwo
    dostepnego w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

    Jaka to hipokryzja. Jak iphone ma cos lepszego to WMiarze mowia ale my
    mozemy doinstalowac "jak znajdziemy w google". Jak cos mozna
    doinstalowac od iphona "to sie nie liczy" bo iphone nie ma MMS.

    Hipokryzja niektorym paruje z czaszek zaslaniajac widocznosc pilotom na
    przelotowym FL350

  • 20. Data: 2009-06-09 09:44:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dla funkcji telefonu to sie kupuje prosty telefon. iPhone jest URZADZENIEM
    > Multimedialnym i Internetowym z funkcja telefonu.

    czyli takim frajer gadzetem dla ludzi którzy piją piwo z weża w dodatku
    stojąc na głowie.

> [...]
    > przegladarki zdjec o odtwarzaczu mp3 przez listosc nie wspomne. Podobnie
    > jak przegladarka WWW. Wiec Bax chcesz telefon kup sobie nokie 1610

    Nie, wystarczy mi HTC który służy mi za navi, a jak potrzebuje to za
    telefon. IP tego pierwszego nie potrafi przy uzyciu AM. Do grania to mam
    Xboxa albo komputer.