  • 101. Data: 2009-06-30 18:24:41
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:h0nv8r$1gn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A mają jakiś wybór? Raczej nie bardzo skoro sam napisałeś, że producenci
    > potworzyli swoje nakładki na WM ale czy to że wszędzie są laptopy w
    > sprzedaży /prawie/ tylko z vistą znaczy że wszyscy jej używają?

    Ale przecież nie ma co "stawać okoniem".
    Z resztą ściągnij sobie demo i zobacz jakie to ma możliwości i ile daje
    wygody, poza estetyką i frajdą:
    http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/

  • 102. Data: 2009-07-01 06:01:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Animowane GUI wcale nie musi eliminować Today.
    > Co zaś się tyczy Kaisera - może jest i klocek, ale wskaż mi cokolwiek
    > lepszego od tego sprzętu ?

    Phiii smiejesz sie z G1 ze przestarzaly a potem piszesz o swietnym
    Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1
    to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

  • 103. Data: 2009-07-01 11:48:46
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2eu5i$q1l$4@inews.gazeta.pl:

    > Phiii smiejesz sie z G1 ze przestarzaly a potem piszesz o swietnym
    > Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1
    > to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

    W G1 HTC wsadziła taki sam proc co w Kaisera. Tylko podkręcili go lekko z
    400MHz do 528MHz. Róznica raczej mała...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 104. Data: 2009-07-01 14:43:08
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]

    > Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1
    > to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

    Coś Ci się pozajączkowało ;)
    Nigdzie nie wypowiadałem się na temat hardware G1, a tym bardziej nie mogłem
    śmiać się, że jest przestarzały.
    Chyba pomyliłeś mnie z kimś innym :D

  • 105. Data: 2009-07-02 05:54:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2eu5i$q1l$4@inews.gazeta.pl:

    > W G1 HTC wsadziła taki sam proc co w Kaisera. Tylko podkręcili go lekko z
    > 400MHz do 528MHz. Róznica raczej mała...

    Zasadniczo to SoC i te 524MHz wynika po czesci ze zmiani procesu
    technologicznego. Roznica nei jest mala co widac po Androidzie na
    Kaiserze jest wolniej

  • 106. Data: 2009-07-02 07:17:02
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Zasadniczo to SoC i te 524MHz wynika po czesci ze zmiani procesu
    > technologicznego. Roznica nei jest mala co widac po Androidzie na
    > Kaiserze jest wolniej

    Czyż byś wiedział coś o czym nie wiem Qualcomm? Bo oni twierdzą że i MSM7200
    i MSM7200a są zrobione w 90 nm, na tym samym rdzeniu ARM1136EJ-S.
    Napisz gdzie dowiedziałeś o zmianie procesu technologicznego pomiędzy MSM7200
    w Kaiserze a MSM7200a w G1?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 107. Data: 2009-07-02 08:12:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > i MSM7200a są zrobione w 90 nm, na tym samym rdzeniu ARM1136EJ-S.
    > Napisz gdzie dowiedziałeś o zmianie procesu technologicznego pomiędzy MSM7200

    Idz i zobacz, podniesienie zegara wynika ze stabilniejszej i
    powtarzalnej jakosci wykonania, czemu jeszcze wsyzscy posiadacze MSM7200
    nie pedza prockow na 524MHz bo u niketorych jest to niestabilne...
    pomysl troszke.

  • 108. Data: 2009-07-02 09:22:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

> [...]
    > powtarzalnej jakosci wykonania, czemu jeszcze wsyzscy posiadacze MSM7200
    > nie pedza prockow na 524MHz bo u niketorych jest to niestabilne...

    Muszę cię zmartwić. Nie istnieje żadna aplikcja która potrafiłaby podkręcić
    Qualcomma. Wiec z chęcią zobacze jakiegokolwiek usera któremu udało się
    podkręcić procesor tej firmy, niewazne stabilnie czy nie.
    Podaj źródło swojej wiedzy o posiadaczach MSM7200 podkręcającyh te chipy.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski