  • 21. Data: 2015-08-02 19:03:35
    Temat: Re: [http] jak to działa
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chodzi o odpalenie rtl8019as... i tyle na razie...
    może Ktoś tu widział gdzieś jakiś fajny skrótowy opis?

  • 22. Data: 2015-08-02 22:59:18
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 02 Aug 2015 19:03:35 +0200, platformowe głupki wrote:

    > chodzi o odpalenie rtl8019as... i tyle na razie...
    > może Ktoś tu widział gdzieś jakiś fajny skrótowy opis?

    Pytałem co potrafisz, a nie o co chodzi, o co chodzi już pisałeś i to
    wiemy.

    --
    howgh
    szemrany

  • 23. Data: 2015-08-05 18:49:30
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > zdecydowałem się na tego realteka, pisać chcę sam, do tego (tu się po
    > obrazi) w języku niskiego poziomu :oP...
    >
    > przydał by mi się opis TCP/IP...

    A tu proszę w języku niskiego poziomu na 51
    http://web51.hw-server.com/packet52.html

    Paweł

  • 24. Data: 2015-08-05 19:02:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wróciłem po odlocie,
    jakimi programami i w jaki sposób odpalić sobie serwer (nadawcę i
    odbiorcę) pakietów w L2?

  • 25. Data: 2015-08-05 19:04:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chylę czoło!