  • 1. Data: 2011-08-01 10:51:30
    Temat: Hosting współdzielony w Niemczech
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Może ktoś polecić hosting współdzielony w Niemczech? Minimum wymagane
    to: PHP5.3, MySQL5, FTP i poczta elektroniczna.

    W Google coś tam znaleźć można, ale niemieckie hostingi mają tendencję
    do wielkich opisów swoich usług, ale od strony którą wersję PHP czy
    MySQL-a oferują, to już rzadkość. Co najwyżej PHP5, ale nie wiadomo
    dokładnie która wersja.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-08-02 16:17:33
    Temat: Re: Hosting współdzielony w Niemczech
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wielkich opisów swoich usług, ale od strony którą wersję PHP czy MySQL-a
    > oferują, to już rzadkość. Co najwyżej PHP5, ale nie wiadomo dokładnie

    polacy głównie polskich hostingów używają
    więc nie czekaj na odpowiedź, napisz do nich maila z pytaniem

    erator/

  • 3. Data: 2011-08-02 21:08:37
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-08-2011 18:17, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > polacy głównie polskich hostingów używają
    > więc nie czekaj na odpowiedź, napisz do nich maila z pytaniem

    Tzn. do kogo? Bo nie wiem o co chodzi.

    --
    Peter

  • 4. Data: 2011-08-03 06:00:02
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 02-08-2011 23:08 Peter May napisał:

    > Tzn. do kogo? Bo nie wiem o co chodzi.

    No pewnie do tych firm hostingowych z Niemiec, które można znaleźć w
    Google :)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 5. Data: 2011-08-03 07:12:10
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 03-08-2011 08:00, Wojtek Gapiński pisze:

    > No pewnie do tych firm hostingowych z Niemiec, które można znaleźć w
    > Google :)

    Ta, to pewnie a propos tego, że w Google można wszystko znaleźć. :-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-08-03 07:24:52
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 03-08-2011 09:12 Peter May napisał:

    > Ta, to pewnie a propos tego, że w Google można wszystko znaleźć. :-)

    Też, ale bardziej do Twojej pierwszej wypowiedzi z tego wątku...

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl