  • Data: 2010-11-07 08:57:25
    Temat: help
    Od: Mirosław <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam @ll,
    jeżeli NTG to prosze o sugestie właściwej,
    posiadam dwie uszkodzone kasety do nagrywania
    filmów digital 8 90 tdk,tzn jest przerwana taśma.
    Czy da się coś z tym zrobić?
    normalnie bym to olał tylko niestety
    na taśmach jest chrzest mojego bąbla itp,także
    jest to sprawa ważna.Czy są jakieś firmy które
    z tego z montują film?już dla mnie obojętne czy by
    to zrobili na dvd czy nawet vhs chciałbym poprostu odzyskać film,
    jeżeli są to czy Ktoś miał z taką firma kontakt i ile by mogła kosztowac
    taka usługa,najlepiej ze śląska ale jak będzie trzeba pojade i do wa-wy,
    pozdrawiam
    mirek