  • 11. Data: 2015-06-10 08:00:28
    Temat: Re: gwarancja na dysk WD
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 08 Jun 2015 22:27:24 +0200, Adam napisał(a):

    > Refurbished - to ogólnie sprzęt odnowiony: ...

    Według moich obserwacji w wypadku HD jest to sprzęt fabrycznie nowy. Cały
    zabieg jest robiony po to żeby nie przyznać się, że dysk został wymieniony.
    Wtedy gwarancja płynęłaby od nowa, a tak klient dostaje dysk "naprawiony".
    Pamiętam przed laty HD od WD 3GB. Jakiś wadliwy model. Na zachodzie WD to
    ogłosił i wymieniał na inne, a u nas owszem - wycofali go ze sprzedaży ale
    ja swojego regularnie co rok półtora odnosiłem na gwarancji (pojawiały się
    badblocki) i dostawałem nowy (taki sam) i gwarancja płynęła od nowa.
    Dopiero za trzecim razem łaskawie wymieniono mi na inny (pewnie im się w
    magazynie skończyły). Gdyby nie to to do tej pory bym wymieniał i mógłbym
    się pochwalić nowiutkim dyskiem 3 GB :)

  • 12. Data: 2015-06-10 08:15:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 08:00, Leszek K. pisze:

    > Według moich obserwacji w wypadku HD jest to sprzęt fabrycznie nowy. Cały
    > zabieg jest robiony po to żeby nie przyznać się, że dysk został wymieniony.

    50% dysku nadaje się do powtórnego wykorzystanie jak elektronika,
    silnik, obudowa i to jest stare.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2015-06-10 09:39:57
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2015 08:15:16 +0200, Chris napisał(a):

    > 50% dysku nadaje się do powtórnego wykorzystanie jak elektronika,
    > silnik, obudowa i to jest stare.

    Nie opłaca się. Z pewnością nikt tego nie robi.

  • 14. Data: 2015-06-10 09:43:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 09:39, Leszek K. pisze:

    > Nie opłaca się. Z pewnością nikt tego nie robi.

    Producent robi, małe chińczyki za miskę ryżu rozkładają stare i składają
    nowe.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2015-06-10 19:42:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ładnie ;o)))
    ale ze mnie frajer...

  • 16. Data: 2015-06-10 22:41:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ml9suf$hbj$2@node1.news.atman.pl...
    > no ładnie ;o)))
    > ale ze mnie frajer...

    Podaj się do dymisji platformowy głupku :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2015-06-11 19:39:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>