    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: grzanie minetek:-)
    Date: Sun, 15 Mar 2009 18:33:35 +0100

    Mam takie pytanko do Szanownych Kolegów. Mam w swoim fazerku grzanie minetek,
    takie z pokrętłem, hot i cuś tam:-) Maszyne niedawno zanabyłem razem z tym
    cudem. Nie mam pojęcia jak toto działa. Włączyłem i dupa - zimne jak były tak
    są. Nie wiem po jakim czasie to się powinno nagrzewać, czy musi motur chodzić
    żeby grzało? Czy wystarczy przekręcic kluczyk? ITD. Jak toto sprawdzic wogóle.
    Podpiete jest kabelkami gdzieś tam - jest złączka, patrzyłem probówką i się
    świeci, więc prund chyba dochodzi. Ino nie grzeje. Co robic droga przyjaciółko?

    --
    Grzybol