  • Data: 2009-03-15 20:15:15
    Temat: Re: grzanie minetek:-)
    Od: Maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, dzięki. Czyli jest szansa że bedą działać.

    Jak masz miernik to sprawdź amperomierzem czy przechodzi przez nie
    prąd jak włączysz grzanie. U mnie dodatkowo były złączki za
    "centralką", może są rozłączone, same manetki można sprawdzić również
    miernikiem, jako że działają jako opornik powinny wykazywać jakiś opór
    (u mnie np. jedna była przepalona)...

    Maciek