  • Data: 2009-03-15 19:23:00
    Temat: Re: grzanie minetek:-)
    Od: "Mario123" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie pytanko do Szanownych Kolegów. Mam w swoim fazerku grzanie
    > minetek, takie z pokrętłem, hot i cuś tam:-) Maszyne niedawno zanabyłem
    > razem z tym cudem. Nie mam pojęcia jak toto działa. Włączyłem i dupa -
    > zimne jak były tak są. Nie wiem po jakim czasie to się powinno nagrzewać,
    > czy musi motur chodzić żeby grzało? Czy wystarczy przekręcic kluczyk? ITD.
    > Jak toto sprawdzic wogóle. Podpiete jest kabelkami gdzieś tam - jest
    > złączka, patrzyłem probówką i się świeci, więc prund chyba dochodzi. Ino
    > nie grzeje. Co robic droga przyjaciółko?
    ***
    Witam
    Najłatwiej to by było zapytać poprzedniego właściciela.:)
    Manetki można różnie podłączyć do motocykla, np. bezpośrednio do aku lub
    przez przekaźnik.
    Jak jest podpięte bezpośrednio pod aku to powinny grzać nawet na wyłączonym
    motocyklu.
    Jak przez przekaźnik to będą grzały jak cewka przekaźnika zostanie zasilona
    napięciem np. świateł
    pozycyjnych. Najpewniej bym próbował sprawdzać te manetki na włączonym
    silniku i światłach.
    Pytanie jest jeszcze takie ile dałeś czasu manetkom żeby się rozgrzały? Moje
    manetki muszą się
    rozgrzać, trwa to trochę czasu bo część ciepła ucieka poprzez nagrzewanie
    metalowej kierownicy.
    Myślę że po 1-2 min powinno już być czuć ciepło.

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07