  • 1. Data: 2009-12-15 19:54:19
    Temat: [gry] procesor vs grafika ?
    Od: player <b...@N...pl>

    Witajcie,

    Mam procesor c2d e7500 i chce kupić do tego grafike żeby trochę pograć.
    Czy radek 4890 to bedzie juz zbyt mocna karta i procesor bedzie ograniczał
    jej możliwości? Jeśli tak to jak bedzie w zestawie z hd4870 i hd4850?
    Nie zamierzam zmieniać procesora w najbliższym czasie więc i grafiki na
    wyrost nie chcę kupować. Monitor mam 24" Full HD.
    Bede wdzięczyny za rady ;)

    --
    pozdro.
    jay