-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: grubosc preta stabilizatora a prowadzenie
Date: Mon, 13 Sep 2010 10:54:53 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 14
Message-ID: <i6kot0$rg8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1284368096 28168 83.17.20.2 (13 Sep 2010 08:54:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Sep 2010 08:54:56 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310225
[ ukryj nagłówki ]Witajcie,
mam do Was pytanie nieco z zakresu akademickich ale,
jaka będzie różnica w prowadzeniu samochodu z klasycznym zawieszeniem
przednim (macpherson, wahacz trójkątny) przy różnych średnicach pręta
stabilizatora? np fi=20 i 18mm,
rozumiem, że auto z prętem stabilizującym fi=18mm będzie miało większe
przechyły ale czy w "normalnej eksploatacji" będzie to odczuwalne w sensie
mniejszej przyczepności w zakrętach? czy też przy "cywilnej" jeździe różnica
będzie zupełnie nieodczuwalne a różnica mogła by się jedynie ujawnić podczas
jazdy na granicy przyczepności itp?
dzięki za opinie,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.10 10:59 J.F.
- 13.09.10 11:00 venioo
- 13.09.10 11:06 Maciej Browarczyk
- 13.09.10 12:56 bratPit[pr]
- 13.09.10 13:37 Bartek
- 13.09.10 17:24 Tomasz Pyra
- 13.09.10 18:57 bratPit
- 13.09.10 21:06 Tomasz Pyra
- 14.09.10 12:16 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=