  • Data: 2010-08-22 15:21:35
    Temat: grafika - co padło?
    Od: "LeP" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siadła mi karta asus 4850.
    Wszystko chodziło ok w 2D ale w trzyde siadała po kilku minutach.
    Objawy:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/pNkHCJf_Gi8lMHdf
    mifrLQfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
    A potem :
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/KeWKiF5lUPirez4_
    rX5L9QfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
    i wreszcie zwis (tzn czarny ekran i potrzeba restartu).

    Na koniec nawet w iddle po pewnym czasie pojawiały sie artefakty.
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/b9zxHSR_-LFhZb_2
    QFNuqwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
    oraz:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/klW6BmkR-e_1SZRQ
    pa9_fwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

    Chłodzenie jest ok, mam założony twin turbo pro i nigdy nie udało się na
    nim osiągnąć ponad 70 celsjuszy w stresie. Sterowniki starsze/nowsze
    sprawdzone, karta nie kręcona, jeszcze na gwarancji ale z powodu mocnego
    tuningu nie mam raczej szans na reklamację.
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/z8vEWjxb6DrNfXVO
    5EJXpwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

    Czy objawy są typowe np dla padniętych pamięci? Próbowac coś z nią robić
    czy wywalić?
    Bo szczerze mówiąc nie opłaca mi się teraz kupować serii 5xxx, skoro pod
    koniec roku ma wyjść 6xxx.

    Pozdrawiam

    PS Inne objawy wykluczam z powodu, że wszystko chodzi ładnie na 4670, na
    której teraz pracuję.
    --
    LeP