  • 21. Data: 2024-10-17 07:29:24
    Temat: Re: gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-10-2024 o 07:20, ptoki pisze:

    > Ah, czyli dlatego ladowarek nikt nie uzywa

    Potrafisz przeczytać jedno zdanie powyżej, czy za trudne?

  • 22. Data: 2024-10-17 08:01:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Oct 2024 00:20:49 -0500, ptoki

    > Ah, czyli dlatego ladowarek nikt nie uzywa i dlatego sie ich nie buduje.

    Dokładnie tak, prawie nikt, dlatego w większości stoją puste
    (wbrew pompowaniu troli spalinowych o kolejkach) i dlatego
    prawie nikt w te ładowarki nie inwestuje, a ceny na nich
    są koszmarnie wysokie aby miały elementarną rentowność.
    Wystarczy porównać ceny w PL do tych na zachodzie.

    > I wszyscy laduja sie ze swoich prywatnych licznikow
    > na osiedlach. Tak. Tak.

    Dokładnie tak, wg mnie statystycznie w PL ponad 80% ładuje
    się z sieci w domach (wszak ponad połowa ludzi mieszka
    w domach a z pewnością większość mieszkajacych w domach
    kupuje aktualnie BEV), czy nawet mieszkaniach (garażach,
    pod warunkiem zbudowania swojej instalacji z oddzielnym
    licznikiem, co generuje koszty, ale i tak się kalkuluje).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2024-10-17 18:30:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2024 o 07:20, ptoki pisze:

    > I wszyscy laduja sie ze swoich prywatnych licznikow na osiedlach. Tak. Tak.

    A jak ktoś nie ma prywatnego wallboxa to jest nikim? Nie - nie wszyscy -
    ja i większość grupowiczów nie ładujemy z wallboxa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!