  • 1. Data: 2012-01-16 11:19:55
    Temat: głośniki do PC
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie jak podłączone są głośniki do PC do tej wtyczki mini jack? to
    znaczy który pin to kanał lewy, który prawy, a który masa?

  • 2. Data: 2012-01-16 12:04:56
    Temat: Re: głośniki do PC
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 16-01-2012 o 12:19:55 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > czy Ktoś wie jak podłączone są głośniki do PC do tej wtyczki mini jack?
    > to znaczy który pin to kanał lewy, który prawy, a który masa?

    Może tak:
    http://pinouts.ru/Home/Tele35s_pinout.shtml

    ..i w ogóle polecam http://pinouts.ru

    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2012-01-16 12:05:51
    Od: AndZ <a...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jack_(wtyczka)

  • 4. Data: 2012-01-16 12:11:21
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > czy Ktoś wie jak podłączone są głośniki do PC do tej wtyczki mini jack?
    > to znaczy który pin to kanał lewy, który prawy, a który masa?

    Hm... bardzo niezdrowo jest pytac na Usenecie o cos,
    co przecietny rezus jest w stanie wygooglac w kilka sekund...

    Ale co mi tam, odpowiadam: lewy idzie na srodek (sam
    koniuszek minijacka), masa oczywiscie na zewnatrz.

    Odpowiadam od razu na drugie (nie zadane jeszcze)
    pytanie: lutownice trzymamy za ten chlodniejszy koniec.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    I naucz sie wreszcie obslugiwac Google, serio.

  • 5. Data: 2012-01-16 13:27:27
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Vituniu napisał(a):

    > Hm... bardzo niezdrowo jest pytac na Usenecie o cos,
    > co przecietny rezus jest w stanie wygooglac w kilka sekund...
    > Ale co mi tam, odpowiadam: lewy idzie na srodek (sam
    > koniuszek minijacka), masa oczywiscie na zewnatrz.

    Najgłupsze w jacku jest to, że wkładając jacka mono do gniazdka
    sterego "pobierzemy" tylko jeden kanał (właśnie lewy) tłumiąc prawy
    (łącząc z masą).

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry