  • 1. Data: 2010-09-30 23:41:44
    Temat: geforce 8600GT - 8600GTS - inna?
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Jestem zainteresowany "jakąś" kartą graficzną. Znajomemu przestała
    działać (spaliła się?) 8600GT firmy MSI, stąd poszukiwania podobnej.
    Czy model 8600GTS DDR3 to rozsądny wybór?
    Czy warto "przepłacić" te kilkadziesiąt złotych w porównaniu do 8600GT?

    Oczywiście w grę wchodzi karta używana - budżet w granicach 100-150zł.

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-10-01 06:53:01
    Temat: Re: geforce 8600GT - 8600GTS - inna?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    RD pisze:

    > Czy model 8600GTS DDR3 to rozsądny wybór?
    To mniej wiecej identyczna karta, tylko fabrycznie silniej taktowana.
    > Czy warto "przepłacić" te kilkadziesiąt złotych w porównaniu do 8600GT?
    Podejrzewam, że różnica w cenie jes adekwatna do przyrostu wydajności.

    Sam sobie popatrz:

    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

    i porównaj do cen z Allegro.

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-10-01 06:56:54
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    ...a jeśli jakaś inna to może sprecyzuj do czego karta jest/ma być
    wykorzystywana (jeśli do pakietu MS Office i WWW to raczej bez znaczenia
    - chyba sam rozumiesz)?

    Pzdr, OMSON