  • 1. Data: 2010-09-30 20:59:51
    Temat: Drukarka laserowa do 500
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.
    Poszukuje sprzętu taniego w eksploatacji z dobrym dostępem do w miarę
    tanich materiałów eksploatacyjnych.
    Może ktoś użytkuje taki sprzęt i może coś polecić ewentualnie wskazać
    jakiś godny produkt tego typu na rynku.
    Nie wiem czy to prawda ale w tej wadze cenowej obiło mi się o uszy, że
    Samsung nie robi najgorszego sprzętu. Prawda li to?

  • 2. Data: 2010-09-30 21:18:23
    Temat: Re: Drukarka laserowa do 500
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    SERG wrote:
    > Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.

    proponuje HP1320, posiada duplekser, jest mała, szybka i ma interfejs
    sieciowy, toner w cenie od 30 do 50PLN
    mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-09-30 23:01:26
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-09-30 23:18, VSS pisze:

    > proponuje HP1320, posiada duplekser, jest mała, szybka i ma interfejs
    > sieciowy, toner w cenie od 30 do 50PLN
    > mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)

    Zapomniales dodac, ze nie kazdy egzemplarz ma interfejs sieciowy, ze
    toner "od 30 do 50zl" to zamiennik i wcale nie jest mala...w porownaniu
    do Samsunga ML2010 to wypada blado, bo:
    a) ML2010 jest mniejsza (jesli to ma byc zaleta)
    b) nie trzeba wymieniac tonera, bo z boku ma korek gdzie mozna sypac
    proszek (9zl/2 dosypki co daje jakies 8k stron), beben do tonera Allegro
    20zl.
    I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.
    Takze "mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)".

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 4. Data: 2010-09-30 23:02:19
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

    [cut]

    Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w Saturnie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 5. Data: 2010-10-01 07:24:45
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Maciej Browarczyk wrote:
    > W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w
    > Saturnie ;)

    z duplekserem i interfejem sieciowym ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-10-01 08:59:35
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:

    > I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.

    Pewnie ma swojego następce i można przypuszczać, że odziedziczył
    wszystkie zalety swojego poprzednika :)

  • 7. Data: 2010-10-01 16:10:03
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Maciej Browarczyk wrote:
    > I ma ta sama wade co 1320, nie jest juz produkowana.
    > Takze "mam taka w domu i nie ma nic lepszego :)".

    jaką ? tych drukarek przeszło przez moje rece około setki i cięzko było
    znaleźć jakąś powtarzającą się usterkę

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-10-01 18:32:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Szukam drukarki laserowej monochromatycznej do 500 zł.
    > Poszukuje sprzętu taniego w eksploatacji z dobrym dostępem do w miarę
    > tanich materiałów eksploatacyjnych.

    Teraz już nie produkowana, ale 2 lata temu kupiłem Kyocera FS920 z
    printserverem za 450zł w sklepie z 2 letnią gwarancją. Tonery są na 6000
    stron za 100zł (ale drukują nawet do 9 tys.). Bęben i utrwalanie na 150 tys.
    stron.
    Proszek do TK110 można kupić sam i z boku jest korek i wsypywać jak ktoś się
    lubi bawić. :-)
    http://allegro.pl/kyocera-fs-1020d-duplex-przebiegi-
    do-3000-stron-i1247189775.html

  • 9. Data: 2010-10-01 19:06:51
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-01 01:02, Maciej Browarczyk wrote:
    > W dniu 10-10-01 01:01, Maciej Browarczyk pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Zapomnialem dodac, ze nowa ML2010 swego czasu kosztowala 180zl w
    > Saturnie ;)

    Jak gdzieś znajde ML2010, mogę sprzedawać ;) ML-1660 kosztuje ok 285

    Moze to moje zboczenie, ale lubie ładne drukarki - w tej klasie zmieści
    się ML-1630 (jakieś 430zł). Poza wyglądem nie ma jakiejś przewagi nad
    ML-1660 i innymi tanimi samsunga. Jeżeli nie drukujesz 5-10 tys str/mies
    moim zdanie jest ok (sam uzywam podobnej i zupelnie odpowiada mi
    szybkosc druku jak i czas wydruku 1szej strony)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 10. Data: 2010-10-01 19:07:22
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>