  • 1. Data: 2011-05-09 14:13:34
    Temat: [gdzie kupić] hd 5870 eyefinity 6 edition
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witam,
    Od 3 dni próbuję kupić nową kartę graficzną ATI/AMD z serii eyefinity 6
    edition, czyli jedną z:
    * hd 5870 eyefinity 6 edition
    * hd 6870 eyefinity 6 edition
    Karty te mają (jako jedyne ze stajni AMD) 6xDisplayPort.

    Ponieważ nie udało mi się tego kupić w:
    * sklepach z ceneo, skąpca (te co się pojawiają to nie mają tego
    dostępnego w rzeczywistości)
    * sklepach lokalno-wrocławskich - nikt nie podjął się sprowadzenia tego na
    zamówienie (arest, proline, x-kom)
    * allegro (jedyne ogłoszenie jakie jest nie wystawia FV)

    Kupuję to do firmy, więc potrzebuję FV.

    Znacie jakieś sklepy komputerowe co specjalizują się w sprowadzaniu
    nietypowego sprzętu?

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2011-05-09 15:43:26
    Temat: Re: [gdzie kupić] hd 5870 eyefinity 6 edition
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-09 16:13, marek wrote:
> [...]
    > * hd 5870 eyefinity 6 edition
    > * hd 6870 eyefinity 6 edition
    > Karty te mają (jako jedyne ze stajni AMD) 6xDisplayPort.

    5870 jest wycofywany (EOL)
    6870 nie znalazlem w polskich hurtowniach

    Jedyna mozliwoscia jest najprawdopodobniej import z zagranicy (EU -
    takie faktury tez mozesz wciagnac w koszty) lub ew. poszukanie dealera,
    który sprowadza sprzet z zagranicy.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 3. Data: 2011-05-09 20:44:41
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 09.05.2011 17:43, Rafał Łukawski pisze:
    > 5870 jest wycofywany (EOL)
    Miałem nadzieje, że ktoś to jeszcze może mieć na stanie w zakurzonym
    pudełku i chciałby nieźle zarobić :)

    > 6870 nie znalazlem w polskich hurtowniach
    Dzięki że sprawdziłeś. To chyba nowość jest, pojawiło się dopiero 2
    miesiące temu.
    http://www.powercolor.com/Global/products_features.a
    sp?id=332

    > Jedyna mozliwoscia jest najprawdopodobniej import z zagranicy (EU - takie
    > faktury tez mozesz wciagnac w koszty) lub ew. poszukanie dealera, który
    > sprowadza sprzet z zagranicy.
    Hmmm, czyli potrzebuje takiego dealera :)

    Czy ktoś zna/korzysta z usług dealera który potrafiłby coś takiego
    ściągnąć do Polski?

    Amazon niemiecki je sprzedaje:
    http://www.amazon.de/PowerColor-Eyefinity-Grafikadap
    ter-Speicher-DisplayPort/dp/B003EKUWGK/ref=sr_1_1?ie
    =UTF8&qid=1304973513&sr=8-1
    (akurat się skończyły)

    pozdrawiając,
    Marek

  • 4. Data: 2011-05-13 06:05:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Hmmm, czyli potrzebuje takiego dealera :)

    Do kupienia bulek na sniadanie tez?

    Zamawiasz, placisz karta, dostajesz paczke, ksiegujesz zakup -
    (wcale nie musisz miec do tego f-ry VAT) w czym problem?

    Chyba ze dla Ciebie sama wartoscia jest FAKTURA to przepraszam ;)