  • 1. Data: 2012-01-30 07:18:19
    Temat: [gdzie]Darmowa wycena wartości auta
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Witam,
    Ma ktoś namiar na w miarę dobrą darmową wycenę auta gdzie wpisuje się m.in
    przebieg. Pomyślałem że jakiś kalkulator ubezpieczeń AC mógłby podawać
    wartość auta ale już kilka zrobiłem i poza składką nie było wyceny wartości
    auta. Przy okazji - ile może być warte Renault Megane 2009, I rej 2010 1.4
    tce Expression + alufelgi, bezywpadkowy z przebiegiem (powiedzmy że
    prawdziwym) 11 tys km.?

  • 2. Data: 2012-01-30 08:36:21
    Temat: Re: [gdzie]Darmowa wycena wartości auta
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <> napisał w wiadomości ...
    > Witam,
    > Ma ktoś namiar na w miarę dobrą darmową wycenę auta gdzie wpisuje się m.in
    > przebieg. Pomyślałem że jakiś kalkulator ubezpieczeń

    kalkulator w mBanku podaje wycenę wg Eurotaxu
    w którymś kroku a nawet pozwala ją skorygować :)

  • 3. Data: 2012-01-30 08:43:04
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > kalkulator w mBanku podaje wycenę wg Eurotaxu
    > w którymś kroku a nawet pozwala ją skorygować :)
    ZTCP w MTU kalkulator też wylicza.

    pozdr.
    mihal

  • 4. Data: 2012-01-30 10:12:45
    Temat: Re: Darmowa wycena wartości auta
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Sty, 07:18, "Agent" <w...@o...eu> wrote:
> [...]
    > auta. Przy okazji - ile może być warte Renault Megane 2009, I rej 2010 1.4
    > tce Expression + alufelgi, bezywpadkowy z przebiegiem (powiedzmy że

    eurotax.

  • 5. Data: 2012-01-30 10:59:23
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > auta. Przy okazji - ile może być warte Renault Megane 2009, I rej 2010 1.4
    > tce Expression + alufelgi, bezywpadkowy z przebiegiem (powiedzmy że

    eurotax.
    Eurotax nie jest darmowy a ten darmowy w którym mozna sprawdzić wartość
    poprzez porównanie podobnych ofert nie ma akurat 1.4 tce. Ale już koledzy
    wyżej mi podali i mbank mi wystarcza

  • 6. Data: 2012-01-30 16:32:05
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > 2010 1.4 tce Expression + alufelgi, bezywpadkowy z przebiegiem (powiedzmy

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Bytomiu jak zadzwonisz do Urzędu Skarbowego
    (wydział gdzie się załatwia PCC), to podadzą Ci wartość przez telefon.
    Rynkowo ile jest wart? Moim zdaniem około 37000zł jeśli zarejestrowany w
    Polsce. Czyli wg Urzędu Skarbowego będzie wart jakieś 42000zł, a wg
    ubezpieczyciela 29000zł ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2012-02-01 08:49:48
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <> napisał w wiadomości ...

    > wg ubezpieczyciela 29000zł ;)

    przy wypłacie odszkodowania :)

    bo do naliczenia składki to 49000 zł :) :)