  • 1. Data: 2009-12-08 16:21:30
    Temat: gdyby trzeba było wybrać kompakt
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    pomiędzy:
    Panasonic TZ7
    Panasonic TZ28
    Canon SX200IS

    co byście wybrali, biorąc pod uwagę, żeby pogodzić pewne rzeczy, a
    mianowicie:
    -mało szumiał przy fotkach na róźnych czułościach,
    -dobrze ostrzył
    -nagrywał w miarę sensownie w HD

    z góry dzięki za opinie, chyba , ze jeszcze ktoś ma inny pomysł na inny
    model w tej grupie cenowej

  • 2. Data: 2009-12-08 17:05:49
    Temat: Re: gdyby trzeba było wybrać kompakt
    Od: musiał <m...@y...de>

    z tych co wymieniłeś to tylko sony wx-1 albo hx-1

  • 3. Data: 2009-12-08 17:32:46
    Od: "Jurek" <J...@a...com>

    >z tych co wymieniłeś to tylko sony wx-1 albo hx-1

    Wybór jest oczywisty: PANASONIC

    jk

  • 4. Data: 2009-12-08 21:36:14
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    musiał pisze:
    > z tych co wymieniłeś to tylko sony wx-1 albo hx-1

    oo tych modeli nie znałem, muszę sie dobrze przyjrzeć

  • 5. Data: 2009-12-08 21:37:56
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    Jurek pisze:

    > Wybór jest oczywisty: PANASONIC

    taka odpowiedź mnie nie przekonała, tym bardziej, że nie jest konkretna

  • 6. Data: 2009-12-08 21:59:07
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    Jurekk pisze:

    > oo tych modeli nie znałem, muszę sie dobrze przyjrzeć
    te modele odpadają, nie zamierzam inwestować specjalnie w karty pamięci.

  • 7. Data: 2009-12-09 10:29:04
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Jurekk wrote:

    > te modele odpadają, nie zamierzam inwestować specjalnie w karty pamięci.

    Zobacz czy interesujace Cie modele byly testowane na dpreview.com czy
    http://steves-digicams.com/ Obejrzyj tez przykladowe zdjecia. Wtedy sam
    bedziesz mogl dokonac wyboru. Karty pamieci tez obecnie nie sa juz
    "inwestycja". Jesli aparat spelnia oczekiwania zwiazane z jakoscia zdjec
    nie przejmowalbym sie typem kart pamieci.

  • 8. Data: 2009-12-09 10:33:59
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Jurekk wrote:

    > te modele odpadają, nie zamierzam inwestować specjalnie w karty pamięci.

    Rozwazajac panasonica zorientuj sie czy modele o ktorych wspomniales
    rozpoznaja oryginalne akku i tylko takich pozwalaja uzywac. wtedy
    bedziesz mial problem z zamiennikiem jesli takowy chcialbys posiadac.

  • 9. Data: 2009-12-09 12:31:12
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    raviz pisze:

> [...]
    > "inwestycja". Jesli aparat spelnia oczekiwania zwiazane z jakoscia zdjec
    > nie przejmowalbym sie typem kart pamieci.

    dzięki za linka,

  • 10. Data: 2009-12-11 14:10:36
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    rozważam w końncu zakup zakup jednego z poniższych modeli,
    zapytam, o jeszcze jedną sprawe, czy ktopś kręcił w HD filmiki
    panasiem TZ 7
    Canonem 200IS
    Sony WX1

    ewentualnie uwagi eksploatacyjne??