    From: thc_flow <t...@w...im>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: gcc i clang, opcje optymalizacji.
    Date: Sat, 28 May 2011 17:39:39 +0000 (UTC)

    Pytanie odnośnie przełączników optymalizacji kodu w kompilatorach GCC
    oraz clang. Jeśli kompilator otrzyma na raz przełączniki powiedzmy
    "-O2 i -O3" to który z nich zostanie użyty? "Mocniejszy", czy może
    pierwszy/ostatni podany? Pytanie nurtuje mnie, gdyż część programów w
    swoich makefile ma zdefiniowane opcje optymalizacji i dokleja do nich
    te podane przeze mnie jako CFLAGS, nie jestem pewien, który switch
    będzie miał priorytet dla kompilatora.