  • 1. Data: 2010-02-09 18:52:44
    Temat: "Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
    skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku, już na skrzyżowaniu po skosie
    kończy się lewy. Większość ustawia się na lewym. Prawym czasem ktoś skręca(w
    prawo). Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak rzucić okiem leci
    prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja na prawym. Puszczam
    tego na lewym, który był już przede mną. Obserwuję tego na lewym za mną, a
    on pcha się na siłę i przejeżdża. Na wszelki wypadek go strąbiłem, ale
    dorwałem przed rondem. Ja do niego, że wymusił pierwszeństwo i że powinien
    trzymać się prawej, a on do mnie, że żyje w Polsce i nic nie musi. Kierujący
    to miejscowy(WH). Ciekawy jestem ilu jeszcze uważa, że nic nie musi. Na
    drugim końcu Łojewskiej jest tak samo. Na rondzie występuje systematyczne
    przejeżdżanie na czerwonym za sygnalizator i podjeżdżanie do przerywanej,
    która wyznacza pasy na poprzecznej. Dla takich kierowców PO szykuje wyższy
    limit punktów(48). Kto ich dopuścił do władzy?
    neelix

  • 2. Data: 2010-02-09 19:35:51
    Temat: Re: "Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    neelix wrote:
    > Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
    > skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku,

    Czyli na wprost?

    > Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak
    > rzucić okiem leci prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja
    > na prawym. Puszczam tego na lewym,

    ???
    On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

    > który był już przede mną. Obserwuję
    > tego na lewym za mną, a on pcha się na siłę i przejeżdża.

    ditto

    > Na wszelki
    > wypadek go strąbiłem,

    Ostrzegałeś go przed niebezpieczeństwem, czy sygnalizowaleś chama za
    kierownicą?

    > Dla takich kierowców PO szykuje wyższy limit punktów(48).
    > Kto ich dopuścił do władzy?

    Wyborcy.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-02-09 22:25:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Czyli na wprost?

    > ???
    > On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

    Bydlę, co Wy tam palicie?

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-02-09 22:26:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

> [...]
    > na prawym. Puszczam tego na lewym, który był już przede mną. Obserwuję
    > tego na lewym za mną, a on pcha się na siłę i przejeżdża.

    Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

    > Dla takich kierowców PO szykuje wyższy limit punktów(48).
    > Kto ich dopuścił do władzy?

    Co Ty bredzisz, taki i teraz nie dostanie punktów, bo miśki mają to
    gdzieś. Oni siedzą w krzakach na najgłupszym w okolicy ograniczeniu i
    tego typu działanie ich całkowicie satysfakcjonuje.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-09 22:40:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4b71d322$1@news.home.net.pl>:

    > Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

    Oj, przyjechała cipa do miasta i miała problem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-02-09 22:46:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    'Tom N' wrote:

    > Oj, przyjechała cipa do miasta i miała problem.

    Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle
    ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby
    przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-02-09 22:56:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-09 22:46, to wrote:

    > Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle
    > ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby
    > przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

    Spodziewaja sie na prawym pedzonej przez pastuszka trzody.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2010-02-09 23:03:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4b71d79a$1@news.home.net.pl>:

    > Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle
    > ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby
    > przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

    Szczerze?

    To z powodu takich jak autor wątku, którzy DC nawiedzili po latach oglądania
    go wyłącznie przez internet, to prawym się ostatnio kiepsko jeździ -- jesteś
    drugi na skrzyżowaniu, po lewej dwa albo więcej, a taka cipa przed tobą się
    boi i wpuszcza wszystko co się rusza.
    Chyba lepiej, żeby się tego lewego pasa trzymali...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2010-02-10 18:08:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Bydlę, co Wy tam palicie?

    Pewnie Radomskie, ale Franz ma Camele.
    neelix

  • 10. Data: 2010-02-10 18:10:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

    Mam się kopać z typowym koniem? Jak spojrzałem na niego to tekst pasował do
    tego twarzowca. Auta szkoda, bo jeszcze prawie nowe, a jego jakieś leciwe.

    > Co Ty bredzisz, taki i teraz nie dostanie punktów, bo miśki mają to
    > gdzieś. Oni siedzą w krzakach na najgłupszym w okolicy ograniczeniu i
    > tego typu działanie ich całkowicie satysfakcjonuje.

    No i nie dostał, bo policji nigdy nie ma.
    neelix