  • 1. Data: 2011-10-28 20:52:00
    Temat: galaxy S2 zaliczył "glebę" ;)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    .. z 1.5 metra na podłogę. Na szczęście przeżył bez śladów. Ponieważ
    kolejnego upadku może tak bezstresowo nie przeżyć, postanowiłem
    nieodwołalnie kupic jakąś osłonę.
    Zastanwaiam się nad: http://www.youtube.com/watch?v=vKYSJZxsCkw

    + jakaś folia na ekran.
    W co ubieracie swoje telefony ? Jaką folie kupic, by nie żałoować i potem
    nie odkleić jej razem z ekranem ;) ?

  • 2. Data: 2011-10-28 21:34:36
    Temat: Re: galaxy S2 zaliczył "glebę" ;)
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W co ubieracie swoje telefony ? Jaką folie kupic, by nie żałoować i potem
    > nie odkleić jej razem z ekranem ;) ?

    Chyba nie ma takiej potrzeby:

    http://komorkomania.pl/2011/10/18/samsung-galaxy-s-i
    i-i-iphone-4s-ktory-jest-twardszym-zawodnikiem-wideo

  • 3. Data: 2011-10-31 21:56:53
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2011-10-28 22:52, Marek pisze:
    /.../
    > nieodwołalnie kupic jakąś osłonę.
    > Zastanwaiam się nad: http://www.youtube.com/watch?v=vKYSJZxsCkw
    >
    > + jakaś folia na ekran.

    Zupełnie tego nie ogarniam. Kupować terminal modny+slim+fit a potem
    dokładać kondoma. Nie wystarczy ładować do kieszeni tylko do aparatu i
    chusteczek i nie spijać się jak świnia żeby o tym zapominać?

    ALex