  • 1. Data: 2011-10-28 13:19:41
    Temat: Czas wracac do PalmOS ;]
    Od: atm <...@v...pl>

    Nowy raport Kasperskiego nie jest zbyt optymistyczny dla Androida, mozna
    zalozyc ze jest to ich kryptoreklama, cyferki jednak pewnie sa prawdziwe:
    http://tinyurl.com/3vmync3

    PS
    Pszemol, tylko nie pisz prosze o tym jaki jest bezpieczny iP bo i tutaj
    jakies kwity sie znajda ;]

  • 2. Data: 2011-10-28 14:08:25
    Temat: Re: Czas wracac do PalmOS ;]
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 28 10 2011 15:19, atm pisze:

    > Pszemol, tylko nie pisz prosze o tym jaki jest bezpieczny iP bo i tutaj
    > jakies kwity sie znajda ;]

    Mówisz i masz:
    http://applefobia.blox.pl/2011/10/Hack-Cover.html

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-10-29 05:06:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Mówisz i masz:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/10/Hack-Cover.html

    To jest najlepsze co byłeś w stanie znaleźć??? Naprawdę?

    Bo zastanawiam się teraz właśnie kto z nas przed zamknięciem
    klapki celowo przycisnąłby guzik POWER długo aby wywołać
    suwak do wyłączenia urządzenia? Na dodatek suwak ten sam
    zniknie za jakąś minutę od jego pojawienia się...
    Chciałbym odgadnąć ile urządzeń może zostać w ten sposób
    wyczajone: zero :-)

  • 4. Data: 2011-11-03 12:35:23
    Od: atm <...@v...pl>

    Cos dla tych ktorzy uciekli z wiezienia:
    http://palmtop.pl/79060/atula-alexa-malware-na-ios/

  • 5. Data: 2011-11-03 13:11:32
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 03.11.2011 atm <...@v...pl> napisał/a:
    > Cos dla tych ktorzy uciekli z wiezienia:
    > http://palmtop.pl/79060/atula-alexa-malware-na-ios/

    I pewnie trzeba jeszcze zrobić milion fuśmu aby się wgrało, w tym
    na siłę zostawić domyślne hasło roota.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2011-11-06 22:13:14
    Od: gostek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-11-03 13:35, atm pisze:
    > Cos dla tych ktorzy uciekli z wiezienia:
    > http://palmtop.pl/79060/atula-alexa-malware-na-ios/

    jak ja bym chetnie wrocil do palm os, tylko, ze jakos nikt nie chce
    produkowac palmow z tym systemem (a przydalyby sie tylko niewielkie
    udoskonalenia - to byly jednak genialne urzadzenia!)

  • 7. Data: 2011-11-17 11:36:38
    Od: atm <...@v...pl>

    Kaspersky dalej straszy:
    http://tinyurl.com/d86wp66
    Szkoda, ze w zestawieniu nie ma Dr. Web, ciezko cos powiedziec o
    antywirusach dopoki nie sa wystawione na probe.

  • 8. Data: 2011-11-17 11:56:45
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 15:19:41 +0200, atm napisał(a):

    > Nowy raport Kasperskiego nie jest zbyt optymistyczny dla Androida, mozna
    > zalozyc ze jest to ich kryptoreklama, cyferki jednak pewnie sa prawdziwe:
    > http://tinyurl.com/3vmync3

    W przypadku Kasperskiego wszystko jest możliwe, ostatnio częściej usuwam go
    z komputerów niż instaluję. Firma kompletnie schodzi na psy, gorzej niż
    kiedyś Norton Antywirus. Program kosmicznie zamula nawet najszybszy
    komputer, funkcje dodatkowe działają nędznie, ich poprawki (wcześniej
    obiecane "w kolejnej wersji" i oczywiście niezrealizowane) firma kwituje
    usuwaniem pytań z własnego forum, itp, itd.
    Oprogramowanie sprzedaje się tak nędzie, że w sklepach w Europie można
    trafić licencje pudełkowe za 20% nominalnej wartości - i wciąż leżą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 9. Data: 2011-11-17 15:09:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-11-17 12:56, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > z komputerów niż instaluję. Firma kompletnie schodzi na psy, gorzej niż
    > kiedyś Norton Antywirus. Program kosmicznie zamula nawet najszybszy

    Uzywam Kaspersky Internet Security 2012
    i nie potwierdzam Twoich doniesien.

    Notebooka nie zamula, inni uzytkownicy w firmie tez sie nie skarza.
    Funkcja 'piaskownicy' jest przydatna.

    --
    pozdr
    Adam (AL)