  • Data: 2015-08-07 11:05:11
    Temat: francuski duch motoryzacji
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Nie, nie bedzie nic kąsliwego. Za to piątkowo o kawałku fajnej historii
    motoryzacyjnej klasyki. Napotkałem ostatnio na warszawskim kempingu
    uczestników zlotu miłośników 2CV, który odbył się w Toruniu. Auta
    z Francji i Hiszpanii, towarzystwo rozbiło się malowniczo w cieniu
    drzew tworząc obraz niczym z Saint Tropez

    http://aesthetic.eu.org/~radi/2CV_04082015/

    (proponowana ścieżka dźwiękowa:
    https://www.youtube.com/watch?v=sr5iqbGBLVM )

    Piękne maszyny w zacnym stanie. Moją uwagę przykuł prawdziwy
    rarytas, kosmolot CX z nadwoziem Tissiera. I tu polecam lekturze
    i obejrzeniu obrazków ciekawą historię firmy, która adoptowała
    ten model do rozmiarów potężnych transpoterów - karetek pogotowia
    wielkości sali szpitalnej, albo platform mogących przewozić
    śmigłowiec Aerospatiale Lama.

    http://oppositelock.kinja.com/cars-you-didnt-know-ab
    out-the-citroen-made-by-tissie-1203864111

    Mieli kiedyś rozmach i fantazję.

    --

    memento lorem ipsum