-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "yapann" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: fixujące wskazania zużycia paliwa (95czy 98)
Date: Tue, 6 Sep 2011 19:20:34 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <j45kot$uv9$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-4-236.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1315329629 31721 89.76.4.236 (6 Sep 2011 17:20:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 17:20:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396473
[ ukryj nagłówki ]civic 2009 vtec (1.8)
- bezpośrednio po zalaniu 98 komp pokazuje zużycie rzędu 24 litry, stopniowo
po kilku km jazdy się reflektuje i jest np 17, dopiero po jakimś czasie
rzeczywiste (nota bene wcale nie książkowe - ok. 9 litrów, choć mimo że
jeżdzę dynamicznie to nie stale tylko w rzutach, a w rzuctach mega-eko, więc
spalanie średnie jest też niepokojąco wysokie.
- bezpośrednio po zalaniu 95 pokazuje najpierw pokazuje 4-5 litrów (nie mma
tak niskiego zużycia nawet jak stoję), i analogicznie dopiero po czasie
średnio rzeczywiste (szczególnie mało pokazało po zalaniu na Lukoilu (czyżby
najniżej oktanowa ta ich 95tka?))
Nie wiem dokadnie w jaki sposób działa ten algorytm wyliczania bieżącego
zużycia, takie wskazania wartości skrajnych obserwuję od pewnego czasu.
Zastanawiam się, czy cośmoże być nie tak.
Miałam błąd na kompie (kontrolka 'chcek engine') dotyczący czujnika spalania
stukowego (serwis narazie nie podjął nic w związku z tym - auto
serwisowane). Błąd ten wyskakiwał zawsze wyłącznie w trasie (prędkość
140 -170 i więcej) (na mieście tez przyciskam, różnica jest tylko że na
mieście na krótsze chwile, oraz prędkość relatywnie mniejsza - do 120 na
szybszych odcinkach, ale obroty są podobne (w szybszych chwilach 4 - 5))
Chciałabym nabrać pojęcia w czym rzecz byc może, zanim pojadę ponownie do
serwisu dać się spławić. - Jakieś pomocne sugesie?
ps:
Chciałabym też nabrać pojęcia, czy 98 to jest dobry czy fatalny pomysł do
tego auta. Doświadczalnie sprawdzone na civiku Vgen że 98ka robi dobrze na
jazdę i saplanie. W nowym civiku nie mam do tego przekonania.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.11 20:09 Pan Piskorz
- 06.09.11 20:31 Kuba \(aka cita\)
- 06.09.11 22:27 Tomasz Pyra
- 06.09.11 22:49 Olo
- 06.09.11 23:13 yapann
- 06.09.11 23:17 yapann
- 06.09.11 23:22 Lewis
- 06.09.11 23:34 Olo
- 07.09.11 07:55 Mariusz Chwalba
- 07.09.11 08:29 Albercik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A