  • 11. Data: 2010-03-06 20:56:29
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-06 20:07, usrobo pisze:
    > plus jest taki ze leasingowane auta sa serwisowane w aso
    VWleasing flotowy + opel = serwisowanie tam gdzie (naj)taniej, naprawy
    większe (pokolizyjne, wypadkowe itd) gdzieś w stodołach pod ukraińską
    granicą bo tam taniej itd.

    > na oryginalnych czesciach
    Jak wyżej. Najtaniej wszystko jak się da. Wymiana oleju co 30tyś km,
    nawet jak od 27tyś pojawia się check engine + oil + service, leasing nie
    zgadza się na wymianę (jedynie karzą dolewać by nie było za mało, ale do
    30tyś musi dojechać). Opony zimowe dają najtańsze jakie istnieją w
    pasującym rozmiarze, nie istotne żadne inne parametry jezdne, bo nie oni
    jeżdżą.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2010-03-06 20:59:07
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > po leasingowej

    To deklaracja poparcia partii politycznej
    czy olewasz ortografię?

    P.

  • 13. Data: 2010-03-06 21:31:01
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    > Jechałeś jakimś niewielkim Fiatem z przebiegiem 200 tys.?

    owszem, fiatem 126p rocznik 1983, przebieg 250 tys

  • 14. Data: 2010-03-06 21:50:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 20:19:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pomijając uwagi innych - jeśli będzie to Panda 1.1 i to jeszcze
    > zagazowana, to szału dostaniesz przy ruszaniu... Ten samochód jest za
    > ciężki do tak żałosnego silniczka. Zestawienie skrzyni biegów też mnie
    > wkurza.

    Popatrz, a ja takim zawsze pierwszy ze świateł. Może dlatego, że umiem
    jeździć?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 15. Data: 2010-03-06 21:56:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Mar 2010 19:43:29 +0100, srnietana wrote:
    >Auto z przebiegiem 40.000 może być zapuszczone, rozklekotane, obdarte i
    >śmierdzące.

    Skreslic te marke. Jesli jej auta sie potrafia rozklekotac przez 40
    kkm :-)

    >Auto z przebiegiem 800,000 może być w stanie niemal idealnym

    No coz, nigdy takiego przebiegu nie mialem, ale rzeczy sie zuzywaja.
    Musialby wlasciciel wymienic chyba wszystko przy przebiegu 750kkm.

    J.

  • 16. Data: 2010-03-06 22:38:34
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "srnietana" <d...@d...nu.ll> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > owszem, fiatem 126p rocznik 1983, przebieg 250 tys

    Wiesz, że nie wolno siedzieć w samochodzie który jedzie na lawecie? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-03-06 22:45:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Popatrz, a ja takim zawsze pierwszy ze świateł. Może dlatego, że umiem
    > jeździć?

    ROTFL

    Raczej masz urojenia.

    Chociaż w porównaniu z tą słynną (niesławną? ;) ) spróchniałą Granadą to
    może wszystko jest zrywne ;->

    No OK - jeszcze możesz ruszać za wcześnie (inni grzecznie czekają na
    zielone), mogą przysnąć, możesz być na jedynym pasie w daną stronę lub
    obok może czekać na zielone np. ciągnik rolniczy ;)

  • 18. Data: 2010-03-06 22:55:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    kml wrote:

    > Wiesz, że nie wolno siedzieć w samochodzie który jedzie na lawecie? :)

    Może go na holu ciągnęli?

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-03-06 23:54:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 22:45:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > Raczej masz urojenia.

    No pewnie, 180 tysiaków w Pandzie zrobiłem :D

    > Chociaż w porównaniu z tą słynną (niesławną? ;) ) spróchniałą Granadą to
    > może wszystko jest zrywne ;->

    Granada lepiej szła niż Pandzia.

    > No OK - jeszcze możesz ruszać za wcześnie (inni grzecznie czekają na
    > zielone), mogą przysnąć, możesz być na jedynym pasie w daną stronę lub
    > obok może czekać na zielone np. ciągnik rolniczy ;)

    Nie, moge po prostu wykorzystać dobrze to, co oferuje silnik. Tylko to
    wymaga kręcenia go dość wysoko. No i dobrze wyregulowanej instalacji
    gazowej.

  • 20. Data: 2010-03-07 00:39:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Granada lepiej szła niż Pandzia.

    Sam widzisz.

    > Nie, moge po prostu wykorzystać dobrze to, co oferuje silnik. Tylko to
    > wymaga kręcenia go dość wysoko. No i dobrze wyregulowanej instalacji
    > gazowej.

    Tłumacząc na język bez eufemizmów: zarzynając silnik maksymalnymi
    obrotami można uzyskać tempo ruszania "tylko" zauważalnie niższe od
    starej, ciężkiej Granady.

    Ergo: jest za ciężki do tak żałosnego silniczka. CBDO.