  • 11. Data: 2011-02-02 16:43:27
    Temat: Re: fanfarotraby
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    Musze miec czym dawac Ci znaki zebys zjechal z linii wyscigowej w
    Nowodworze. Tam niebieskiej flagi nie uzyczysz...

    Na lublinringu juz szykowali blu flag ale pobocze pozwolilo wycofac sie KHI
    z twarza...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 12. Data: 2011-02-02 18:12:39
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Ktoś w końcu wyjmie .44 i się skończy trąbienie...

    Szymon

  • 13. Data: 2011-02-02 22:14:49
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?
    Użytkownik "Szymon Machel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ktoś w końcu wyjmie .44 i się skończy trąbienie...

    pod koniec jednego z filmów wiele nie brakowało, niczym się to nie różni od
    strzelania petardami w miejscach publicznych, swego czasu mój ojciec był
    kierowcą autobusu, miał tam taki pneumatyczny klakson, jeden cichy a jeden
    bardzo głośny, zawsze się zapominałem że tam jest coś takiego i jak
    przechodziłem koło maski tato nie odpuścił okazji żeby mnie nie wystraszyć,
    dobrze że się nie jąkam :)