  • 1. Data: 2015-08-08 12:13:01
    Temat: fakt mobile
    Od: kol <k...@k...kk>

    Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
    Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
    Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

  • 2. Data: 2015-08-08 20:09:55
    Temat: Re: fakt mobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 08 Aug 2015 12:13:01 +0200, kol <k...@k...kk> wrote:

    >Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
    > Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
    >Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

    Fakt mobile to tak naprawdę taryfa play.
    Startery powinny być dostępne na poczcie i w kioskach.
    Jeśli brak można skorzystać ze startera play. Dzwonimy na infolinię
    fakt i zgłaszamy chęć zmiany taryfy na fakt mobile z taryfy dowolnej
    głosowej play/redbull. Trwa to jakiś czas ale działa.
    Innej opcji zmiany taryfy nie ma chyba że przeniesienie z innej sieci
    wtedy udajemy się do salonu i przeniosą nam numer do faktu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-08-09 14:25:01
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 20:09, dizel pisze:

    > Innej opcji zmiany taryfy nie ma chyba że przeniesienie z innej sieci
    > wtedy udajemy się do salonu i przeniosą nam numer do faktu.

    No się właśnie zastanawiam dlaczego nie ma tego w Play24...

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 4. Data: 2015-08-09 14:39:26
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą kol
    naskrobał(a):

    > Co powiecie na temat fakt mobile, ktoś używa?
    > Jakiś rodzaj playa, do wszystkich 15 gr za minutę.
    > Starterów nie ma tylko trzeba przenieść numer, czy to duży kłopot?

    A szukałeś w jaikchś piątkowych wydaniach rzeczonego Fucktu?
    Coś mi po uszach przeleciało w reklamach że tylko w ten sposób będą
    rozprowadzane startery. I doladowania za 2 zł też ma być w ten sposób
    rozprowadzane. Jakoś tak kupony z trzech Fuctuw i masz doładowanie za dwa
    zeta :)

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 5. Data: 2015-08-09 15:06:47
    Od: kol <k...@k...kk>

    a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy
    tak jakbym dzwonił do play?

  • 6. Data: 2015-08-09 15:28:07
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą kol
    naskrobał(a):

    > a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy
    > tak jakbym dzwonił do play?

    Oj nie pytaj mnie, bo ja jestem jeden z głupszych tutaj. Trzymam się
    abonamentu w znienawidzonym T dawniej Era i nie mam zamiary z niego
    rezygnować. A szukanie coraz to nowej sieci żeby zaoszczedzić 10 gr
    miesięcznie mnie nie bawi.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -

  • 7. Data: 2015-08-09 19:24:16
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 09 Aug 2015 15:06:47 +0200, kol <k...@k...kk> wrote:

    >a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy
    >tak jakbym dzwonił do play?

    z play do faktu idzie tak jak wewnątrz sieci więc jeśli w play masz na
    przykład stan darmowy to nie zapłacisz nic.
    w drugą stronę z faktu do play już płaci się normalnie jak za rozmowę
    do innej sieci 15gr.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-08-09 19:25:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 09 Aug 2015 14:25:01 +0200, TOMASZEK <t...@o...pl>
    wrote:

    >No się właśnie zastanawiam dlaczego nie ma tego w Play24...

    Przez chwilę było ale się zmyło.
    Chcą utrudnić żeby jak najmniej osób z play uciekło.
    Tak wiem fakt to też play ale pewnie mniej na tym zarabiają

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-08-10 17:17:06
    Od: DJ Abelson <h...@s...org>

    W dniu 2015-08-09 o 15:06, kol pisze:
    > a nie wiecie jak jest traktowane połączenie z playa do faktu mobile, czy
    > tak jakbym dzwonił do play?

    Ta właśnie jest, sprawdzone. Z VM też tak działa.

    --
    HWDmkarwan

  • 10. Data: 2015-08-10 21:43:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2015 15:28:07 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):
> [...]
    > abonamentu w znienawidzonym T dawniej Era i nie mam zamiary z niego
    > rezygnować. A szukanie coraz to nowej sieci żeby zaoszczedzić 10 gr

    A ile placisz ? Bo to sie moze na 10gr nie skonczyc :-)

    J.