  • 1. Data: 2015-08-06 17:57:22
    Temat: Fani Apple zachwycaja sie Androidem:)
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Nie chcę rozpętywać kolejnej wojenki, bo nie o to w tym artykule
    chodzi, ale wydał mi się całkiem zabawny. Nie jestem ani fanem ani
    wrogiem androida czy ios ale śmiesznie to wyszło:
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2015/
    32/fani-apple-zachwycaja-sie-androidem-gdy-mysla-ze-
    to-ios-wideo.aspx

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-07 16:15:04
    Temat: Re: Fani Apple zachwycaja sie Androidem:)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Aug 2015 17:57:22 +0200, dizel napisał(a):
> [...]
    > http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2015/
    32/fani-apple-zachwycaja-sie-androidem-gdy-mysla-ze-

    No coz, zabawne ... o ile prawdziwe.

    Bo tak w ciagu minuty macania, czy mozna cos powiedziec o OS ?
    Moze tylko to, ze "duze roznice" i "szybki", ale czy Android jest
    szybki ?

    J.

  • 3. Data: 2015-08-07 17:59:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Aug 2015 16:15:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze tylko to, ze "duze roznice" i "szybki", ale czy Android jest
    > szybki ?

    A czy PC jest szybki?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-08-07 21:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2015 17:59:53 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 7 Aug 2015 16:15:04 +0200, "J.F."
    >
    > A czy PC jest szybki?

    Zalezy jaki, zalezy w czym.
    Jesli w grze jest 50 fps, to chyba szybki :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-08-08 09:49:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Aug 2015 21:52:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zalezy jaki, zalezy w czym.
    > Jesli w grze jest 50 fps, to chyba szybki :-)

    No to sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-08-08 10:14:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 09:49, Marek pisze:
    > No to sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie.

    Ale co to za porównanie. PCtowych konfiguracji jest tysiące a ajfonów
    kilka i wszystkie nawet tańsze podobno są szybkie, zoptymalizowane,
    dopracowane w najmniejszych szczegółach...

    PS.
    Kilkanaście dni używałem WP i Ios a wczoraj zasiadłem do androida na
    galaxy S2 i tablecie Della. Nie jest tak płynnie.
    Tablet na atomie z tych lepsiejszych podobno strasznie laguje. Może też
    uszkodzony ;-) Zawiozę do serwisu.

  • 7. Data: 2015-08-08 20:56:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-08-08 o 10:14, z pisze:

    > Ale co to za porównanie. PCtowych konfiguracji jest tysiące a ajfonów
    > kilka i wszystkie nawet tańsze podobno są szybkie, zoptymalizowane,
    > dopracowane w najmniejszych szczegółach...

    Masz rację. Kumpel z pracy też ostatnio nabył 4s . I też uważa że on
    podobno działa. W zasadzie uważa że tam jest wszystko na zasadzie
    "podobno działa"

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 8. Data: 2015-08-08 21:22:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-07 16:15, J.F. wrote:
    > ale czy Android jest
    > szybki ?

    To bez znaczenia. Liczy się responsywnośc a nie szybkość. Róznica jest -
    powiedzmy- na poziomie kodu aplikacji i OSa.

  • 9. Data: 2015-08-09 09:22:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2015 21:22:17 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > To bez znaczenia. Liczy się responsywnośc a nie szybkość. Róznica jest -
    > powiedzmy- na poziomie kodu aplikacji i OSa.

    No to wiesz - przewijanie ekranow z ikonkami - ujdzie, w zasadzie w
    sam raz.
    Aplikacje rozne - w normie. Jakis zauwazalnych lagow nie ma.
    Gry zrecznosciowe dzialaja dobrze, wiec da sie dobrze aplikacje
    napisac.
    Ale aparat startuje 2-3s i potem jeszcze sekunde lapie focus.
    To jest responsywnosc, czy jej brak ?

    J.

  • 10. Data: 2015-08-09 14:14:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > To bez znaczenia. Liczy się responsywnośc a nie szybkość. Róznica jest -
    > powiedzmy- na poziomie kodu aplikacji i OSa.

    android cierpi na chorobę wieku dzieciecego: niebyt efektywną obsługę
    RAMu. Mówi się, ze urządzenie z andkiem musi miec 2x wiecej RAMu by w
    płynnosci dorównać sprzetowi z iOS. Ale Ram żre baterię więc problem ma
    tendencję do nawrotów.

    --
    @foe_pl