  • 1. Data: 2012-02-27 18:57:46
    Temat: ewidencja płatności na stronie - jak?
    Od: szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Zamierzam uruchomić płatności na konto (na początek normalne,
    przelewem). I chciałbym je odnotowywać na moim serwerze internetowym
    (chcę z tytułu przelewu wyciągać numer zamówienia i zapisywać do bazi).
    Konto powiedzmy w Mbank. Serwer to Apache z PHP. Jak to mniej więcej
    wykonać?

    dzięki i pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2012-02-27 23:17:20
    Temat: Re: ewidencja płatności na stronie - jak?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 19:57:46 +0100, szyk napisał(a):

    > Zamierzam uruchomić płatności na konto (na początek normalne,
    > przelewem).

    Zapomnij, nie ta skala. Chyba, że będziesz ręcznie karmił skrypt eksportem
    danych z banku albo zapędzisz się w jakieś hacki logujące się do serwisów
    bankowych, która z dnia na dzień mogą przestać działać.

    > Konto powiedzmy w Mbank. Serwer to Apache z PHP. Jak to mniej więcej
    > wykonać?

    Użyć systemów e-płatności, które właśnie do tego służą.

    mBank ma też mTransfer, który łatwo obsłużyć, ale nie otrzymasz informacji
    zwrotnej bez wykupienia wersji Pro.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2012-02-28 06:12:50
    Od: szyk <s...@o...pl>

    W dniu 28.02.2012 00:17, Borys Pogoreło pisze:

    > Zapomnij, nie ta skala. Chyba, że będziesz ręcznie karmił skrypt eksportem
    > danych z banku albo zapędzisz się w jakieś hacki logujące się do serwisów
    > bankowych, która z dnia na dzień mogą przestać działać.

    Może nie byłem precyzyjny. Chodzi mi o takie płatności, że użytkownik
    dostaje numer mojego konta bankowego na które ma wykonać przelew
    (samodzielnie, może wypisać na karteczce albo przez stronę internetową
    banku, ale ja już do tego zupełnie się nie mieszam). Ja chcę tylko
    pobierać informację z banku (np Mbank) w stylu "wpłynął przelew od
    'kowalski' za 'nr zamówienia'".

  • 4. Data: 2012-02-28 07:27:38
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-28 07:12, szyk pisze:

> [...]
    > banku, ale ja już do tego zupełnie się nie mieszam). Ja chcę tylko
    > pobierać informację z banku (np Mbank) w stylu "wpłynął przelew od

    Kiedy jeszcze mialem konto w mBanku mieli opcje wysylania potwierdzenia
    mailowego dowolnej transkacji.

  • 5. Data: 2012-02-28 08:08:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 07:12:50 +0100, szyk napisał(a):

> [...]
    > banku, ale ja już do tego zupełnie się nie mieszam). Ja chcę tylko
    > pobierać informację z banku (np Mbank) w stylu "wpłynął przelew od

    I na to właśnie dostałeś odpowiedź.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-02-28 09:10:04
    Od: szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2012-02-28 09:08, Borys Pogoreło pisze:

    > I na to właśnie dostałeś odpowiedź.

    Na infolini mBanku napisał mi że mtransfer raportuje tylko operacje
    mtransferem a nie zwykłe przelewy. Więc chyba jest różnica.

  • 7. Data: 2012-02-28 19:50:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 10:10:04 +0100, szyk napisał(a):

    > Na infolini mBanku napisał mi że mtransfer raportuje tylko operacje
    > mtransferem a nie zwykłe przelewy. Więc chyba jest różnica.

    To jeszcze raz, tylko ze zrozumieniem: mTransfer to przykład e-płatności,
    których powinieneś użyć, bo powstały do tego celu. Zwykłych przelewów nie
    obrobisz samodzielnie bez hacków. Zapomnij o temacie. I przeczytaj jeszcze
    raz moją pierwszą odpowiedź.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl