    From: szyk <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: ewidencja płatności na stronie - jak?
    Date: Tue, 28 Feb 2012 07:12:50 +0100

    W dniu 28.02.2012 00:17, Borys Pogoreło pisze:

    > Zapomnij, nie ta skala. Chyba, że będziesz ręcznie karmił skrypt eksportem
    > danych z banku albo zapędzisz się w jakieś hacki logujące się do serwisów
    > bankowych, która z dnia na dzień mogą przestać działać.

    Może nie byłem precyzyjny. Chodzi mi o takie płatności, że użytkownik
    dostaje numer mojego konta bankowego na które ma wykonać przelew
    (samodzielnie, może wypisać na karteczce albo przez stronę internetową
    banku, ale ja już do tego zupełnie się nie mieszam). Ja chcę tylko
    pobierać informację z banku (np Mbank) w stylu "wpłynął przelew od
    'kowalski' za 'nr zamówienia'".