  • 1. Data: 2012-07-31 08:59:17
    Temat: energetyka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka sobie tabelka
    http://www.pse-operator.pl/index.php?data=2012-07-25
    &modul=21&id_rap=9

    Wynika z niej ze importujemy ze Szwecji 600MW i z Niemiec ~1200MW.
    podobne ilosci eksportujemy do Czech i Slowacji.

    Hm .. mam nadzieje ze na tym zarabiamy.

    W niedziele jest gorzej - eksport spada.

    Ale ... to juz nie jestesmy potega energetyczna ?
    Przestalo sie oplacac, czy niemiecki prad z wiatru i slonca tanszy ?
    A moze korzystamy z doplat od niemieckiego podatnika ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-07-31 22:13:44
    Temat: Re: energetyka
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-31 08:59, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Wynika z niej ze importujemy ze Szwecji 600MW i z Niemiec ~1200MW.
    > podobne ilosci eksportujemy do Czech i Slowacji.

    może przesył z południa na północ drogi?

  • 3. Data: 2012-07-31 23:14:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    nazgul napisał(a) :

    &modul=21&id_rap=9

    > może przesył z południa na północ drogi?

    hmmm... chyba racja - pod górę jest ciężej dźwigać wiadra z
    woltoamperami ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-08-01 18:41:13
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-31 23:14, Zbynek Ltd. pisze:

    > hmmm... chyba racja - pod górę jest ciężej dźwigać wiadra z
    > woltoamperami ;-)

    taaa.. z południa na północ, pod górę
    błyskotliwe.

  • 5. Data: 2012-08-01 23:46:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2012 18:41, nazgul pisze:

    > taaa.. z południa na północ, pod górę
    > błyskotliwe.

    Mapy nie widziałeś? Północ jest na górze ;->

  • 6. Data: 2012-08-03 22:41:50
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 23:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Mapy nie widziałeś? Północ jest na górze ;->

    aaa no taaaak
    i ten prąd po mapie płynie.