  • 1. Data: 2013-10-06 10:34:22
    Temat: emtec movie cube ?
    Od: yuras <j...@o...pl>

    czy sa obecnie na rynku jakies ciekawe urzadzenia tego typu, ktore nie
    maja twardego dysku ? mam duzy dysk, ktory moglbym wykorzystac i moglbym
    sensownie wykorzystac ...

  • 2. Data: 2013-10-07 09:05:20
    Temat: Re: emtec movie cube ?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-06 10:34, *yuras* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > czy sa obecnie na rynku jakies ciekawe urzadzenia tego typu, ktore nie
    > maja twardego dysku ? mam duzy dysk, ktory moglbym wykorzystac i moglbym
    > sensownie wykorzystac ...

    LG BD660 lub nowsze na przykład :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-10-07 09:21:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2013-10-06 10:34, *yuras* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > LG BD660 lub nowsze na przykład :)

    Mam i polecam (inne modele podobno nie do końca działają z DLNA)

    Z wad BD660 to brak regulacji wysokości fontów oraz koloru. Do tego brak
    segregacji katalogów, do tej pory nie wiem na jakiej zasadzie on segreguje
    pliki :) Poza tym rewelacja, nie czyta chyba tylko płyt chodnikowych.

    Nowych w sklepie się już prawie nie kupi ale można jeszcze trafić na
    alle.... za ok 300 zł imho warto.