  • 1. Data: 2013-10-06 20:58:59
    Temat: Serwery youtuba
    Od: s...@g...com

    Nie jest to pytanie o zasilacz ale:

    Skąd/Jak biorą miejsce przecież
    codziennie mają ładowane na dyski dane pewnie w TB.

    W jaki techniczny sposób mają zorganizowane
    że obejrzenie filmu "ciocia zuzia na imieninach" z youtuba
    jest szybsze z neta niż lokalnego HDD (mam wrażenie).
    Ma ktoś dostęp do jakiś statystyk, ewentualnie danych technicznych.
    Tak do poczytania... :)

  • 2. Data: 2013-10-06 21:11:53
    Temat: Re: Serwery youtuba
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-10-06 20:58, s...@g...com napisał/a:
> [...]
    > jest szybsze z neta niż lokalnego HDD (mam wrażenie).
    > Ma ktoś dostęp do jakiś statystyk, ewentualnie danych technicznych.

    Serwery Google Ci wyłączyli? (to te same) ;-)
    http://technologie.gazeta.pl/internet/56,104530,1268
    2538,W_takich_serwerowniach_Google_trzyma_Twoje_dane
    __Sa.html#MlynSST
    Takich i podobnych jest setki.

    --
    Czarek