  • 1. Data: 2011-04-28 08:43:32
    Temat: email w telefonie
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Posiadam tel SE W995 i niby wszystko dobrze jest z emailami. Pobieram wysyłam i
    jest ok. Jest tylko jedno ale telefon pobierając email z serwera kasuje go tam.
    A ja chciałbym aby go nie kasował. Jak to zrobić ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-28 09:06:56
    Temat: Re: email w telefonie
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-28 10:43, mz pisze:
> [...]
    > wysyłam i jest ok. Jest tylko jedno ale telefon pobierając email z
    > serwera kasuje go tam. A ja chciałbym aby go nie kasował. Jak to zrobić ?

    Polecałbym konto pocztowe obsługiwane przez protokół IMAP.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-04-28 09:11:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 11:06:56 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Polecałbym konto pocztowe obsługiwane przez protokół IMAP.

    Jest też rozwiązanie bardziej hardkorowe - wyłączyć kasowanie postów z
    serwera. Wiem, wymaga rzadkiej umiejętności czytania instrukcji, więc
    zdecydowanie nie dla każdego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2011-04-28 09:57:54
    Od: jadryś <a...@o...pl>

> [...]
    > wysyłam i jest ok. Jest tylko jedno ale telefon pobierając email z
    > serwera kasuje go tam. A ja chciałbym aby go nie kasował. Jak to zrobić ?

    A nie masz możliwości wyboru? Mój Samsung ma opcję wyboru kasowania
    e-maili w samym telefonie albo w telefonie i na serwerze.

  • 5. Data: 2011-04-28 11:18:31
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie masz możliwości wyboru? Mój Samsung ma opcję wyboru kasowania e-maili w
    > samym telefonie albo w telefonie i na serwerze.

    Nie nie widze takiej opcji.

  • 6. Data: 2011-04-28 12:48:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4db92e41$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > Polecałbym konto pocztowe obsługiwane przez protokół IMAP.

    No pacz - ja juz kilkanascie lat na POP3 jade, a jakos w zadnym kliencie
    nigdy nie mialem z tym problemu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-04-28 13:25:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > SDD napisa?(a):

    > Probowales synchronizowac jedno konto pocztowe z kilkoma klientami pop3
    > na raz? ;)

    To tak naraz naraz to nie wiem, choc tez sie pewnei zdarzylo, ze jednen
    klient ciagnal i drugi w tym samym czasie.
    Ale tak ze np. z jednej poczty czasem na jednym kompie Outlook ciagnie , w
    drugim Windows Live i jeszcze Omnia swoim klientem - niekoneicznie
    jednoczessnei to sie zdarza.
    Wtedy mam przewaznie ustawione ze jeden (glowny) obiera i kasuje, a
    pozostale nie kasuja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-04-28 14:03:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > No pacz - ja juz kilkanascie lat na POP3 jade, a jakos w zadnym kliencie
    > nigdy nie mialem z tym problemu

    Probowales synchronizowac jedno konto pocztowe z kilkoma klientami pop3
    na raz? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-04-28 14:28:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > To tak naraz naraz to nie wiem, choc tez sie pewnei zdarzylo, ze jednen
    > klient ciagnal i drugi w tym samym czasie.

    Ciaganie ciaganiem ale co z wysylaniem? Wyobraz sobie, ze chcesz wyslac
    maila z telefonu i chcesz go potem zobaczyc w folderze wyslane klienta
    pocztowego na komputerze biurkowym... ;)

    j.

  • 10. Data: 2011-04-28 14:55:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 28 Apr 2011 15:28:46 +0100, januszek napisał(a):

    > Ciaganie ciaganiem ale co z wysylaniem? Wyobraz sobie, ze chcesz wyslac
    > maila z telefonu i chcesz go potem zobaczyc w folderze wyslane klienta
    > pocztowego na komputerze biurkowym... ;)

    To jak masz takie życzenie, to byłoby miło, jakbyś założył sobie własny
    wątek, a nie mącił w tym, bo akurat ten jest o zupełnie czym innym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł