  • 1. Data: 2012-02-22 10:20:13
    Temat: element smd do identyfikacji
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Siedzi sobie w zasilaczu impulsowym (po stronie wysokiego napięcia 300V,
    steruje ona mosfetem) mała kosteczka smd w obudowie sot-23-6 z nadrukiem
    "63A36"
    http://zapodaj.net/d06cc9398310.jpg.html

    Znalazłem tylko jakąś chińską stronę:
    http://bbs.dianyuan.com/topic/726435 gdzie takowe coś istnieje i wynika, że
    jest to sterownik zasilaczam PWM.
    Jest gdzieś do tego pdf?
    Wygląda mi to na typowy lokalno-chiński produkt elektroniczny.

  • 2. Data: 2012-02-22 10:36:35
    Temat: Re: element smd do identyfikacji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jędrek,

    Wednesday, February 22, 2012, 11:20:13 AM, you wrote:

    > Siedzi sobie w zasilaczu impulsowym (po stronie wysokiego napięcia 300V,
    > steruje ona mosfetem) mała kosteczka smd w obudowie sot-23-6 z nadrukiem
> [...]

    Przecież Chińczycy Ci napisale, że to OB2236 i pierwszy link w Gógle
    prowadzi do: http://file.yizimg.com/332467/2010080308450435.pdf

    > Wygląda mi to na typowy lokalno-chiński produkt elektroniczny.

    Jak wiele, niestety. I będzie coraz więcej. Czas uczyć się chińskiego
    albo wymierać :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-02-22 11:08:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Przecież Chińczycy Ci napisale, że to OB2236 i pierwszy link w Gógle

    Czeski błą - powinno być OB2263

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl