  • 1. Data: 2009-09-16 18:46:43
    Temat: elektryk W-wa poszukiwany
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    cze dzieciaczki

    Poszukuję elektryka do pomocy w zbudowaniu instalacji elektrycznej.
    Niby nic skomplikowanego ale jakoś sobie nie radzę.

    By nie męczyć Was szczegółami proszę o odzew na priv

    pozdrovki
    fiodor

  • 2. Data: 2009-09-16 19:18:58
    Temat: Re: elektryk W-wa poszukiwany
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "fiodor" dostojnie zapytal:

    >Poszukuję elektryka do pomocy w zbudowaniu >instalacji elektrycznej.
    >Niby nic skomplikowanego ale jakoś sobie nie radzę.

    A ile płacisz od punktu, no i jak wielka jest ta chałupa

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-09-16 19:26:06
    Od: Arni <a...@N...spam>

    johnny pisze:
    > Użytkownik "fiodor" dostojnie zapytal:

    > A ile płacisz od punktu, no i jak wielka jest ta chałupa

    w motocyklu to ze dwa właczniki na kierownicy, jakis czujnik stopu,
    alternator i regulator napiecia. No i oświetlenie. A co ma do tego
    wielkosc chałupy w której parkuje?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-09-16 19:34:08
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Arni" pyta o oczywistosci:

    > w motocyklu to ze dwa właczniki na kierownicy, jakis czujnik stopu,
    > alternator i regulator napiecia. No i oświetlenie. A co ma do tego
    > wielkosc chałupy w której parkuje?

    A bo ja biorę za punkt w zależnosci od wielkości chalupy - im większa, tym
    wiecej kasuje ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2009-09-16 19:35:58
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    no dobra

    jest niemotocyklowo dlatego nie chciałem tutaj pisać

    instalacja ma być w rowerze, nietypowo bo bez dynama

    ale już gadam z kimś o szczegółach

    fiodor